CHAN'in NewsEn Makalesi

Chan'den A.C.E'e destek mesajı 


   UNB ve A.C.E grubundan Chan, Haziran ayında geri dönüş yapacak A.C.E’e destek mesajı gönderdi. A.C.E’in lideri Jun (Park Junhee) da Chan ile birlikte KBS 2TV’nin yeni programı The Unit’te yer almış olsa da üzücü bir şekilde çıkış yapacak gruba kalamadı. Donghun (Lee Donghun), Jason (Kim Byeongkwan) ve WOW (Kim Seyoon) da JTBC’nin MIXNINE şovunda yer aldı. Donghun ve Jason’un üst düzey yetenekleri fark edildi ve final grubuna seçildiler. Ama YG Entertainment bu gruba çıkış yaptıramayacaklarını bildirdi. 

   9 Mayısta A.C.E’in şirketi Beat Interactive “MIXNINE çıkışının olmayacağına karar verildikten sonra şirketteki üyelerle konuşup tartıştık ve Haziran ayında geri dönüş yapmaya karar verdik. Ancak bu geri dönüş sadece 4 kişiyle olacak: Jun, Donghun, Wow, Jason (Çünkü Chan şimdilik UNB ile tanıtımlara devam ediyor.) Bu haziran çıkacak yeni  albüm için beklentilerinizin ve desteklerinizin çok olmasını diliyoruz.

   Chan yakın zamanda NewsEn ile görüştü ve “Aslında iki takımın da parçasıyım. Şu an aktif olarak UNB ile birlikteyim ve A.C.E de bu seferlik bensiz olacak.” sözlerini söyledi.

   Chan ayrıca şunları ekledi: “Her zaman destekleyiciyimdir. Hem A.C.E hem UNB iyi işler başarırsa çok güzel olur. Bunun için UNB üyeleri, A.C.E üyeleri ve ben çok sıkı çalışıyoruz. İşimizi iyi yapacağımızı biliyorum, bu yüzden eğer sakatlanmazsak/zarar görmezsek hep bir şansımız olacağını düşünüyorum. Bu yüzden yapacağımız ilk şey sakatlanmamak! Sizi seviyorum!


   Chan ayrıca KBS 2TV’nin haftasonu dizisi  “Let’s Live Together/ Marry me now” da yer alacak. Chan çekimlere birkaç gün önce katıldı ve ilk performansını sergiledi. Görünüşünün aksine ciddi bir rol oynayarak dikkatleri üzerine çekti. https://www.instagram.com/p/BihpXJWnU9o/?taken-by=aceturkey7

   Chan “Rol yapmayı seviyorum. Oyunculuğuma çalışırken üyeler bana senaryoyu okuyarak yardımcı oluyorlar. Birisi konuşurken tepki vermenin zor olduğunu düşünüyorum. Ayrıca kameranın nasıl çalıştığını da takip ettim, ama hala daha fazla pratik yapmaya ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Eğer başka özel bir fırsatım daha olursa dişlerimi fırçalamalı ve daha iyisini yapmak in çok daha sıkı çalışmalıyım. İlk oyunculuk denemem gerçekten eğlenceliydi. Benden kıdemli olan Jang Minhee‘yi ve diğerlerini gördüm, çok güçlü görünüyorlardı.


   Bu arada Chan UNB ile 7 Nisanda ‘BOYHOOD’ albümü ile resmi olarak çıkışını yaptı. ‘SENSE’ ve ‘ONLY ONE’ şarkılarını başlık şarkıları olarak tanıttılar. SBS MTV ‘The Show’ da en iyi katılımcı olmaya aday gösterildiler ve Asya Model Ödülleri’nde Şarkıcı Kategorisi içinde  Yeni Yıldız ödülünü kazandılar.Yeni bir albüm için hazırlanmak adına ayın 13’ünde tanıtımları bitirmeyi planlıyorlar.

Translation by @ACEofficialPH
Türkçe çeviri @aceturkey7

ACE TURKEY EKİBİ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

CHOICE SOHBET HATTI