A.C.E Teşekkür Konseri; Sehyoon'un Hikayesi

“SİZ GÜLMELİSİNİZ Kİ AYNA DA SİZE GÜLÜMSEYEBİLSİN.”


BK: Jason
SY: Wow
DH: Donghun
JH: Jun

BK: O zaman Wow ile başlayalım, hadi herkese hazırladığın hikayeyi anlat.
SY:  Aah, çok gerginim~
[Arkaplanda şarkı başlar]
DH: Bu şarkı.. hahh


SY: Önce herkese kitabın adını söyleyeyim, <Think and Grow Rich(Düşün ve zenginleş)> (Yazar: Napoleon Hill 1937) “İnanç geleceği değiştirebilir. Bir insanın hayatını,  çok isteyerek herkes yeniden keşfedebilir. Kazanmanın tek koşulu vardır, bu koşul da pozitif düşünmektir.” Bu satırları gördüğümde derinden hissettiğim şey bir kişinin pozitif düşünebilmesinin zorunlu olduğuydu... Şarkıcı olmanın hayallerini beslerken, hayalimi keşfederken çok fazla çaba harcadım ve karmaşık durumlar ile karşı karşıya geldim, bu yolculuğum çok da pürüzsüz değildi. Bu yüzden de zor geçiyordu, ve bu zor zamanları yaşarken de istemeden de olsa negatif düşünüyordum. Kendime inanmakta güçlük çekiyordum, bu nedenle de bişey denemek istesem bile korkum beni yeniyordu. Hayalime hazırlanırken birkaç ay boyunca hiçbir şey yapamadığım bir süreç oldu, ve aklımda hiç bir düşünce yoktu. Bu süreç gerçekten hem benim hem de benim için endişelenen ailem için çok zordu. Ama kimse bana yardım edemezdi. Sonra beklenmedik bir şekilde “inançlar geleceği değiştirebilir” satırlarını okudum, bu satırları okumak... Animasyon gibiydi, birisi aniden bir şey düşününce ‘ting’ sesi ile ortaya çıkan ampul var ya, aynen o şekilde oldu, ve ‘ting’ sesi ile de bu sözler kalbime çöle yağan yağmur gibi yağdı. Aniden hafifledim. O zamandan başlayarak da yavaş yavaş pozitif düşünme ve yanıtlama özelliğimi geliştirdim. En önemlisi de gülümsemelisiniz, benim mottom “Siz gülmelisiniz ki ayna da size gülümseyebilsin.” Bir yolda yürürken rüzgar esmeye başlayabilir ve ‘rüzgar neden benim yönümde esiyor, çok sinir bozucu’ diye düşünebilirsiniz, benim negatif düşünmem bir zamanlar bu seviyeye ulaşmıştı. Ama değişmek için sürekli uğraşlarım sonucunda bu önemsiz konulara daha iyi bakabildim. Çünkü güldüm, her şeye karşı mutluluk hissettim, ve her şey benim için neşe kaynağı oldu. Bisiklet sürmekten, yürümekten mutluluk duydum, bu şekilde şarkı söyleyebilmekten mutluluk duydum ve her şeyi denemeye başladım. Ayrıca hayalimi anlamaya, keşfetmeye çalıştım. Bunu nasıl söyleyebilirim?.. hayalimi anlamak için tekrar deneyebilirim diye düşündüm. Yani söylemek istediğim, umarım herkes pozitif düşüncelere sahip olur ve mutlu bir hayat sürdürür. Ben de zor zamanlar geçirdim, ne kadar iyi deneyimler olmuş olsalar da kimsenin negatif düşünceler yüzünden zor zamanlar geçirmesini istemem. Umarım herkes kalplerindeki güzel anılarla dolu mutlu ve güzel günler geçirir. Bu deneyim sayesinde pozitif düşünebilme özelliğini edinmiş ve hayalimi bulmuş olsam da, bu süreç zorluydu*güler* . Bu yüzden bu süreci yaşamamanızı diliyorum. Ama gerçekten en önemlisi pozitif düşünmeye başladığınızda bir zamanlar sizi rahatsız eden rüzgar size ‘terlediğim için, sıcakladığım için rüzgar beni serinletmeye mi geldi?’ dedirtecek ve olumlu düşünmek isteyeceksiniz. Herkesin mutlu ...


JH: Sıkıntı yok, demek istediğin her şeyi söyle, gerçekten ...
DH: Seni bekleyeceğiz~...
BK: Senin düşüncelerini dinleyeceğiz.
JH: Bunları söylemen için başka ne zaman fırsatımız oluyor, lütfen devam et sıkıntı yok.
BK: Hadi bugün 3 gün 2 gece yapalım (konuşalım?) !!
(Alkışlıyor)
JH: Wow konuşurken gözleri dolmaya başladı. Böyle bir şeyi ilk kez görüyorum. Abi lütfen devam et , sıkıntı yok
DH: Show’un ikinci kısmı biraz uzun olsa da bir şey olmaz
BK:Hadi 3 gün 2 gece yapalım!!!
(Alkışlar)
BK: Herkes istiyor değil mi?
Choice: EVET~
BK: Let’s go Wow 
SY: Bu.. normalde hiç bu kadar fazla şey söylemezdim...
Choice: EVET~
DH:Ağlayabilirsin~ Ağlayabilirsin~
SY: Hissettiklerimi herkese anlatabilme konusunda endişeliydim, kalbimin sesini, biliyorsunuz ya...
Choice: EVET~
SY: Kalbimin sesinin hepinize ulaşabilmiş olmasını diliyorum, Choice fighting!! haha
DH: Bu Wow’un gerçek karakteri
JH: Hikayen için çok teşekkür ederiz. Pozitif düşünme metodunu bundan sonra kullanmaya çalışacağım.
DH: Wow bir stajyerken gerçekten zor bir zaman geçiriyordu, ve hemen ardından banyoya koşup “ah, ben mutluyum!” diye bağırırdı. Öncesinde çok kötü hissettiği için “mutluyum” diyerek pozitif düşünmeye çalışıyordu. O zamanlar, bir arkadaş olarak bunları görmek kalbimi acıtıyordu. Ama o çok iyi dayandı ve düşündüğümden sert birisi çıktı. Ve kendisi ağlamaz, tıpkı bir android gibi haha.. gerçekten kalbi tertemiz bir dost. Bir şeyler mi seçsek (tahtadan)? haha.
JH: Tamam o zaman, Choice’ un bizim için hazırladığı post-itlerden Wow da seçebilir. 
(Tahtayı almaya Wow kendisi gidiyor ve Donghun da tahtayı Jun’ un alması gerektiğini söylüyor)


JH: Özür dilerim... hala Wow’un sözlerinin etkisindeyim. Pozitif düşünme fikri beni çok etkiledi.
SY: Gerçekten çok güzel, okumaya değer
JH: Tamam o zaman Wow, lütfen tahtadan iki post-it seç, bizim için oku ve eğer problem olmazsa onların sıkıntıları hakkında konuşalım
BK: Wow abi A.C.E üyelerinin hakkında konuşmak için en iyi kişi.
JH: Insanları dinlemek konusunda cidden çok iyi
DH: Wow problem danışmanı, değil mi?
BK: Evet, bu konuda uzman.

ACE TURKEY EKİBİ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

CHOICE SOHBET HATTI