A.C.E Teşekkür Konseri; Donghun'un Hikayesi

“Şimdi yağmur yağsa da ve rüzgar esse de, çiçek bunlara dayanacak ve bir gün açacak.”


Ben de bir şeyler hazırladım ve bunları sizinle paylaşmamın iyi olacağını düşünüyorum. Sesim çatladı hahahahha. Bu kitabı stajyerken görmüştüm. CEOmuz ile birlikte bir kitapçıya gittim ve o bana “Donghun, istediğin kitabı seç ve onu sana alacağım.” demişti. Sonra “Senden Gelen Teselliler” diye bir kitap gördüm. Bu kitapta zor zamanlarınızda size yardımcı olacak çok hoş sözler bulunuyor ve bu yüzden size birazını okumak istiyorum. “Sabah olduğunda güneş doğar, gece olduğunda ise ay ortaya çıkar. Her biri farklı mevsimlerde açan çiçekler gibi sen de bir gün dünyadaki en güzel çiçek olarak açacaksın. Bu zorluklar sadece seni biraz sallayacak rüzgarlar. O göz yaşları seni ıslak tutan yağmurlar. Bu dünyada hiç sallanmadan veya ıslanmadan açan bir çiçek yok. Ve bir gün bu zorlukların üstesinden geldiğinde, senin hayallerinin de bir çiçek gibi açmasını diliyorum.” Güzel okuyabildim mi? Çünkü s/ㅅ harfini pek iyi söyleyemiyorum...


Bu kitabın beni çok rahatlattığını düşünüyorum. Stajyerlik süreci geleceğini tam bilemediğiniz bir süreç. Aynı Wow gibi, ben de genç değilim. Küçüklüğümden beri şarkıcı olmayı istedim çünkü şarkı söylemeyi seviyorum. Şarkıcı olma hayalini ilkokuldan beri kuruyorum, ama sevdiğim bir şeyi yapıyor olsam da kolay değildi. Çok sıkı çalıştığımı düşünsem de her şey iyiye gitmiyordu. Bu yüzden... ağlamıyorum, sesim çatladı sadece.


‘Çiçek’ kelimesinin pek çok güzel anlamı var. Tıpkı Vromance’ ten “Flower” ı sevdiğim gibi ‘çiçek’ kelimesini çok seviyorum. Bu sözlerin beni rahatlattığını düşünüyorum: “şimdi yağmur yağsa da ve rüzgar esse de, çiçek bunlara dayanacak ve bir gün açacak.” Çünkü her şeye rağmen dayandım ve bu sayede sizin karşınızda şarkı söyleyebiliyorum.  Birisinin umudu veya hayali olabilirim, bu da beni daha sıkı çalışmaya itiyor. Böyle bir insan olmak istiyorum, bu yüzden de CEO’muzla bunun gibi bağış konserlerini her sene yapmayı konuştuk. Hayalini gerçekleştiremeyen pek çok insan var ve onlara yardım etmek istiyoruz, bu yüzden de sıkı çalışıyoruz. Yavaşça yükseldiğimizi düşünüyorum, ve tabi ki her şeyin darmadağın olduğu, pes etmek istediğim zamanlar oldu. Her gün ‘Bunu yapmaya devam etmek istemiyorum.’ dediğim bir süreç vardı. Bana yardım eden insanlar... bu çok üzücü duyuluyor hahaha. Üyelerimiz ve şirketteki insanlar bu süreci atlatmam için çok yardım ettiler.


Hayaliniz olmayı çok istiyorum, sizi cesaretlendiren bir grup olmayı ve A.C.E’in bir grup olarak, birinin hayali olmasını istiyorum. Bu yüzden sizinle bunu paylaşmak istedim. Tıpkı daha önce söylediğiniz gibi “iş bulamıyorum”, bizi daha fazla sevebilmek için işe girmeniz gerekiyor değil mi? Bu yüzden lütfen biraz daha dayanın, elinizden geleni yaptığınıza inanıyorsanız istediğiniz şeyi başaracağınıza inanıyorum. Umarım bunları düşünerek mutlu bir hayat sürersiniz. Çok karmakarışık konuştum ama umarım iyi anlamışsınızdır. (Byeongkwan: Bu en iyisiydi)

cr:junnnhee

ACE TURKEY EKİBİ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

CHOICE SOHBET HATTI