HARUHANA DERGİSİ, A.C.E SIRALAMALARI VE RÖPORTAJI

A.C.E SIRALAMALARI 



• Saç açtırma( üyelerden en çok saçının rengini açtıran) Jun’un sıralaması:
#1 Jun, #2 Jason, #3 Chan, #4 Donghun, #5 Wow

 •Yüksek/ İnce notalar, Donghun’ un sıralaması
#1 Donghun, #2 Jun, #3 Chan, #4 Jason, #5 Wow

•Güç, Wow’ ın sıralaması
#1 Wow, #2 Jason, #3 Donghun, #4 Jun, #5 Chan

•Dans hareketlerini ezberlemenin kralı, Jason’ın sıralaması
#1 Jason, #2 KRAL Wow, #3 Jun, #4 Chan, #5 Donghun

•Tatlı, Chan’ın sıralaması
#1 Chan, #2 Donghun, #3 Wow, #4 Jason, #5 Jun... Özür dilerim :)


RÖPORTAJ


A.C.E ÜYELERİ PROFİLLERİ: JUN

Doğum tarihi: 2 Haziran 1994
Lider, lider vokal, lider dansçı

Soru1: Gerçek ismin, anlamı ve Japon hayranların sana hitap etmesini istediğin lakap nedir?
Park Junhee. Anlamı ise her zaman parlak bir kişiliği olan ve neşe dolu olan kişi. Çok amaçlı lider!

Soru2: Caziben nedir?
Güleç olmak.

Soru3: Gruptaki ve yurttaki rolün nedir?
Grupta liderlik, vokal ve performanstan , yurtta ise söylenmekten sorumluyum. Söylenmek konu olunca Donghun abi ve ben ilk ikideyiz. *güler*

Soru4: Her gün yiyebileceğin yemek ve  sevmediğin yiyecek?
Eti ve rameni severim. Baharatı sevmem. Sevmediğim bir başka şey ise sirke.

Soru5: Takıntılı olduğun moda parçaları nelerdir?
Bilezik ve ayakkabı.

Soru6: Duygularını/ruhunu harekete geçiren koku?
Sabun kokusu.

Soru 7: Küçüklük hayalin?
Futbolcu olmak. İyi bir şekilde futbolu öğrenmek için iyi bir kulübe gitmeliydim bu ailemden uzak kalmak demekti. Bu yüzden futbolu bıraktım.

Soru 8: İdeal tipin?
Benzer ilgi alanlarımızı olan biri.

Soru 9: Son zamanlardaki ilgi alanın?
Kozmetik.

Soru 10: En değerlin?
A.C.E, ailem, şirkettedeki insanlar.

Soru 11: Şarkıcı olmak isteme nedenlerin ve çıkış yapmanı sağlayan olaylar neler?
Ortaokul öğrencisi iken Rain sunbaenimi görmek. Donghun ve Wow abi ile çıkış yapmaya hazırlanıyorken şirketimizin temsilcisi Chan ve Jason ile tanıştı, böylece A.C.E adında 5 kişilik bir grup kuruldu ve çıkış yaptık.

Soru 12: Üyelerle tam bir grup gibi hissettiğiniz anlar?
The Unit programı sırasında zor zamanlar geçirirken üyeler beni cesaretlendirdi.

Soru 13: Üyeler dışında yakın olduğun ünlüler?
MVP Rayoon, BİGSTAR Feeldog.

Soru 14: Japonya'da yapmak istediğin bir şey?
Lezzetli dükkanları gezmek, kiraz çiçeklerini izlemek.

Soru 15: Kendini bir hayvanla karşılaştır?
Ayı.


A.C.E ÜYELERİNİN PROFİLLERİ: DONGHUN

Doğum tarihi: 28 Şubat 1993
Ana vokal.

Soru1: Japon hayranların sana hitap etmesini istediğin isim ve ismin anlamı nedir?
Lee Donghun. Eğer Çin karakterlerine bakarsanız ismimin anlamı "Doğuda övülmeye değer işler yapacak..." gibi bir anlama geliyor gibi, aslını sorarsanız ben ismimin anlamını bilmiyorum. *güler*

Soru2: Cazibe noktan nedir?
 Hüzünlü gözler. Gözlerimin şekli aşağı doğru olduğundan bana: "Ağladın mı sen?" dedikleri oldu. *güler* Gözlerden sonra ise güleç yüzüm ve duygusal sesim.

Soru3: Gruptaki ve yurttaki rolün nedir?
Grupta ana vokalden sorumluyum. Yurtta ise üyeleri uyandırmaktan sorumluyum. Uyandırması en zor üye ise Jason!

Soru4: Hergün yiyebileceğin yemek ve  sevmediğin yiyecek?
Sevdiğim yiyecek sushi, sevmediğim yiyecek ise yumurta ve patlıcan.

Soru5: Takıntılı olduğun moda parçaları nelerdir?
Western tarzda kıyafetler, küpeler ve ayakkabılar.

Soru6: Duygularını/ruhunu harekete geçiren koku?
Çiçek kokusu.

Soru 7: Küçüklük hayalin?
Şarkıcı olmak.

Soru 8: İdeal tipin?
İyi anlaşabileceğim biri.

Soru 9: Son zamanlardaki ilgi alanın?
Moda.

Soru 10: Değerli eşyan?
A.C.E, ailem.

Soru 11: Şarkıcı olmak isteme nedenlerin ve çıkış yapmanı sağlayan olaylar neler?
Şarkı söylemeyi seviyorum ve şarkıcı olmayı isteme sebebim insanları duygusal olarak harekete geçirmek istememdi. "Super Star K5" sayesinde şirkete girerek Jun ve Wow'la tanıştım, sonra şans eseri Jason ve Chan'la tanıştık ve A.C.E olarak çıkış yaptık.

Soru 12: Üyelerle tam bir grup gibi hissettiğiniz anlar?
Üzüldüğümüz anlar, mutlu olduğumuz anlar, kısacası beraber olduğumuz anlar.

Soru 13: Üyeler dışında yakın olduğun ünlüler?
ONF Hyojin, KNK Seungjun, 7 O'Clock A-Day.

Soru 14: Japonya'da yapmak istediğin bir şey?
Sushi yemeye gitmek istiyorum!

Soru 15: Kendini bir hayvanla karşılaştır?
Kaplan.


A.C.E ÜYEL PROFILI - WOW

Doğum tarihi: 15 Mayıs 1993
Ana Dansçı,Rap,Vokal

1.Soru: Gerçek ismin, anlamı ve Japon hayranlarının seni nasıl çağırmalarını istersin?
Kim Sehyoon. Anlamı "dünya beni çağırıyor"/Kral Wow! O aslında  "Kim Wow" idi ama eğer hızlıca "Kim Wow" dersen "King Wow" diye duyarsın, bu yüzden öyle çağrılıyorum.

2.Soru: Çekici noktan?
Bacaklar.

3.Soru: Gruptaki pozisyonun/yurtta rolün ne?
Grupta ana dansçı, vokal, rap / yurtta rolüm çatı katını korumak. Benim haricimde kimsenin kullanmadığı bir oda o. Orada bir hoparlör ve bilgisayar var, ve orada müzik yapıyorum.

4.Soru: Her gün yiyebileceğin  favori yemeğin/ ne kadar denersen de yiyemediğin, sevmediğin yemek?
Favori yemeğim hamburger / sevmediğim yemek yok

5.Soru: Hiç aklından çıkmayan moda parçası?
Fashion clip(?)

6.Soru: Duygularını harekete geçiren bir koku?
Hamburgerlerin kokusu~

7.Soru: Küçüklük hayalin?
Bilim insanı

8.Soru: İdeal tipin?
Pozitif ve parlak biri.

9.Soru: Son zamanlarda ilgi duyduğun şey?
Apple saati. Şirket temsilcisi tüm üyeler için (birer tane) aldı.

10.Soru: En değerli eşyan?
A.C.E

11.Soru: Şarkıcı olmanı amaçlatan motivasyonun ve çıkış yapmanı sağlayan olaylar?
Çünkü duygularımı müzik yoluyla paylaşmanın çekiciliğini hissettim ve yakınlık duyduğum insanlar vardı.Rol modelim G-Dragon sunbae.

12.Soru: Üyelerle tam bir grup olduğunu hissettiğin an?
Hamburger seven ben için fedakarlık yapıp bana hamburger almaya gittikleri zaman, ve günün sonunda fotoğraflarını benim için çekip bana attıkları zaman

13.Soru: Kendi üyelerin hariç yakın olduğun idoller?
ONF'dan Laun

14.Soru: Japonya'da kişisel olarak denemek istediğin şey?
Geçitte araba sürmek ve etrafı gezmek istiyorum, ve şehirde dolaşmak.

15.Soru: Kendini bir hayvanla karşılaştıracak olsaydın?
Dinozor.


ACE ÜYE PROFİLİ - JASON

Doğum tarihi: 13 Ağustos 1996
Ana dansçı, rapçi, vokal

Soru1: Gerçek ismin, anlamı ve Japon hayranların sana hitap etmesini istediğin lakap nedir?
Kim Byeongkwan. İsmim, yüksek sosyal statüde harika bir insan olma anlamına geliyor.

Soru2: Caziben nedir?
Gözler, komik konuşma sanatı

Soru3: Gruptaki ve yurttaki rolün nedir?
Grupta ana dansçı, vokal ve rap. Yurtta bir  beondegi (ipek böceği)..Güler.. Taşınmadığımdan ve gerçekten evden ayrılmadığımdan beri. Sevimli bir duygu vermek için beondegi yazdım.

Soru4: Her gün yiyebileceğin yemek ve  sevmediğin yiyecek?
En sevdiğim yemek beyaz pirinçtir. Patlıcandan nefret ederim. İlk kez yemeyi denediğimde tadı nasıldır diye düşünürken o tamamen farklıydı. O zamandan beri yiyemez oldum.

Soru5: Takıntılı olduğun moda parçaları nelerdir?
Beyzbol şapkası

Soru6: Duygularını/ruhunu harekete geçiren koku?
Meyve kokuları (üzüm ve şeftali)

Soru 7: Küçüklük hayalin?
Bir mağaza başkanı olmak

Soru 8: İdeal tipin?
Belirli bir tipim yok

Soru 9: Son zamanlardaki ilgi alanın?
Maske (yüz)

Soru 10: En değerlin?
A.C.E ve ailem

Soru 11: Şarkıcı olmak isteme nedenlerin ve çıkış yapmanı sağlayan olaylar neler?
Rain sunbaenimin Rainisim sahnesini izledim ve ilgi duydum, sonra Bigbang ‘Wedding Dress’i izledim ve kararımı verdim(şarkıcı olmak için). Jyp’den ayrıldıktan sonra şimdiki şirketime girdim ve çıkış yaptım.

Soru 12: Üyelerle tam bir grup gibi hissettiğiniz anlar?
Tavuk sipariş ettiğimde tam miktarda para yoktu ve Wow abi benim için hiç bir şey olmamış gibi ödedi.
Ekip: Her seferinde olmuyor mu? ..Gülerler..
Jason: hayır bir iki kez ..güler..

Soru 13: Üyeler dışında yakın olduğun ünlüler?
ONF’dan Laun

Soru 14: Japonya'da yapmak istediğin bir şey?
Osaka Kalesi’nden kiraz çiçeklerine bakmak istiyorum. Sosyal medyada gördüm güzeldi.

Soru 15: Kendini bir hayvanla karşılaştır.
Kurt


A.C.E ÜYELERİ PROFİLLERİ: CHAN

Doğum tarihi: 31 Aralık 1997
Ana vokal.

Soru1: Gerçek ismin, anlamı ve Japon hayranların sana hitap etmesini istediğin lakap nedir?
Park Yoochan. Anlamı herzaman centilmen ve hoşgörülü kişi. Hitap etmelerini istediğim lakaplar ise Kawaii maknae ve donguri.

Soru2: Caziben nedir?
Gülen yüz ve çift göz kapağı.

Soru3: Gruptaki ve yurttaki rolün nedir?
Grupta ana vokal ve performanstan , yurtta ise hiç bir şey yapmamaktan, sadece televizyon izliyorum. *güler*

Soru4: Her gün yiyebileceğin yemek ve sevmediğin yiyecek?
Rameni seviyorum. Sevmediğim şey ise lotus kökü.

Soru5: Takıntılı olduğun moda parçaları nelerdir?
Saç bandı.

Soru6: Duygularını/ruhunu harekete geçiren koku?
Şeftali kokusu.

Soru 7: Küçüklük hayalin?
Futbolcu veya şarkıcı olmak.

Soru 8: İdeal tipin?
Benimle göz teması kurmada iyi olan biri.

Soru 9: Son zamanlardaki ilgi alanın?
Japonca. Japoncası iyi olan kişilerle konuşmak hoşuma gidiyor. U-Kiss Jun abi ve BİGSTAR Feeldog abiden bana öğretmenlerini istedim.

Soru 10: En değerlin?
Ailem, A.C.E ve kolyem. Bu kolyeden tüm üyelerde var ve dünya bunlardan sadece 5 tane var.

Soru 11: Şarkıcı olmak isteme nedenlerin ve çıkış yapmanı sağlayan olaylar neler?
JYP'nin seçmelerini geçtikten sonra ciddi bir şekilde şarkıcı olmayı düşündüm. Jason abi ve ben JYP'den ayrıldıktan sonra Donghun, Wow ve Jun abi ile yollarımız kesişti.

Soru 12: Üyelerle tam bir grup gibi hissettiğiniz anlar?
Fiziksel gücüm yeterli olmadığı zamanlarda koreografiyi benim için değiştirdikleri zaman.

Soru 13: Üyeler dışında yakın olduğun ünlüler?
Seventeen Seungkwan, U-Kiss Jun,  BİGSTAR Feeldog, IM Hangyul, IMFACT Ungjae.

Soru 14: Japonya'da yapmak istediğin bir şey?
Ramen dükkanlarını gezmek!

Soru 15: Kendini bir hayvanla karşılaştır?
Köpek.


"Japonya'ya gelebilmek ve performans sergilemek gerçekten bir hayal gibi."

Yarışma programlarıyla üyelerin yeni taraflarının keşfedilmesi.İlginin tadını çıkaran A.C.E, Kore'de yarışma programları ile avantaj sağladı.

Yüksek seviyedeki büyüleyici performanzları olan beş kişiye Japonya'daki performansları ve ilk kez Japonya'yı ziyaret etmeleri hakkında sorular sordum.

Mart'ta Japonya'da yaptığınız ilk performansınız nasıldı?

Jun: Bence ilk showcaseimiz "Fan-con"u Japonya'da yapmak büyük bir onurdu.Çıkış öncesinde Japon hayranlarımıza "kesinlikle Japonya'ya gideceğjz" diye söz vermiştik,ve bu sözümüzü tuttuğumuz için mutluydum.

Jason: Performansımızda, hayranları memnun edersek güzel olur diye düşünerek Japonca şarkılar da hazırladık, TVXQ "Love in the Ice" gibi. Iyi bir şekilde Japonca konuşabilseydik iyi olurdu, ama bunu yapamadığımız için, bizim Japonca'mızı şarkı aracılığıyla duymalarını istedik.

Daha önceden Japonya'da bulunan üyeler var mı?

Jason: Ilkokul öğrencisiyken ailemle gezmeye gelmiştim.MP3 çalarlar gibi garip şeylere şaşırdığım anım var.Ben de MP3 çalar istemiştim, ama bana alınmamıştı *güler*

Wow: Fukuoka'da kaplıcaya gittim.Sıcak açık hava banyosuna kışın girersen son derece iyi hissettirir, ve ben havada uçuyormuşum gibi hissettim.

Japonya’da denemek istediğiniz şeyler?

Donghun: Harajuku ya gitmek ve kıyafetlere bakmak istiyorum

Jason: Bir süre önce Don Quijote’a (Japonya’nın ucuz marketlerinden) gitmiştim ancak çok kısa zamanım vardı...

Donghun: Tekrar gitmek istediğini mi söylemeye çalışıyorsun?

Jason: Aynen öyle! *güler*

“MIXNINE” ve “The Unit” programlarında aktif olarak yarıştınız, bu yarışmalar sayesinde geliştirdiğiniz kişisel özellikleriniz?

Chan: Mükemmel bir sahne gösterisi sunmak için çaba sarf ederken “Sahne önemli, sahnede durmak gerçekten zor” gibi düşüncelerim vardı. Sahnenin önemini bir kez daha anlamış oldum.

Donghun: Ayrıca (önceden fark edemediğim) üyelerimizin önemini de anlamış oldum. Farklı programlarda yer alan üyelerin duruşları çok kuvvetliydi. Birbirimizi programlardan takip edince üyelerin farklı yönlerini keşfettim, ve onların büyüyüp gelişen figürlerini görebildiğim için mutluyum.

Şu güne kadar pek çok sanatçının şarkılarına cover yaptınız, bunlardan önerdiğiniz cover hangisi?

Jun:Blackpink’ ten Stay. Şarkının orijinal halinden farklı bir havası var. Uyumadan önce umarım dinlersiniz 💛

Wow: Benim önerim Bigbang-“Last Dance”

Jason: Ben de BTS-“Not Today” şarkısını öneriyorum. Bütün gücümüzle çalışıp kısa sürede hazırladığımız için bunu görmenizi çok isterim.

Chan: Önereceğim şey bir cover değil ama Zombi performansımız! Bir de I.O.I-“Downpour”. Bu şarkı ile çok performans sergilediğimiz(busking) için yeri ayrı.

Donghun:H.O.T-“We Are the Future”. Çünkü H.O.T bizim rol modellerimiz, ayrıca coverını yaptığımız ilk şarkı.

Jason: Dansı çok zordu!!

Bugünden itibaren hedefiniz?

Jun: Tokyo Dome’ u A.C.E fanları ile doldurabilmek. Kısa zaman önceye kadar, en çılgın rüyalarımızda bile Japonya’ ya gelip performans göstermek gibi şeyler düşünmemiştik/görmemiştik. Ancak bunu yapmak için bir fırsat elde edebildiğimize göre, şu andan itibaren, bütün gücümüzle adım adım ilerleyerek bir gün Tokyo Dome sahnesinde yer almak istiyoruz. Bugünden itiberen çok daha sıkı çalışacağız, bu yüzden lütfen bizi destekleyin!
İngilizce Tr:wowzerswowzers
Türkçe Tr: ACE TURKEY

A.C.E TURKEY EKİBİ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

CHOICE SOHBET HATTI