A.C.E Kstyle röportajı Vol2



A.C.E ''Çıkıştan bu güne kadar bir maceradaydım, bundan sonra da maceraya devam etmek istiyorum.''

S: Çıkışınızdan önce, bulunduğunuz bir belgesel ile yurt hayatınız halka gösterildi, ve oda çok düzenli gözüküyordu. Temizlik ve yemek konularında ne yapıyorsunuz?

Jun: Düzenli mi gözüküyordu? *güler*

Jason: Çekim gününden önceki gün zor zamanlar geçirdik.

Bütün üyeler: *kahkahalar*

Jun: Kendi odalarımızı kendimiz temizliyoruz, ayrıca bulaşık yıkama işini de yemekten hemen sonra halletmeye çalışıyoruz. Ve dağınıklık fark ettiğimizde, fark eden kişi bunu hemen düzeltiyor.

S: Temizlikte iyi olmayan üyeler?

Jason: Herhangi birisi değil. Herkes kendi işini kendi yapıyor.

Donghun: En başta buna alışkın değildik ama yurt hayatına alıştıktan sonra herkes bunu düzenli bir şekilde yapabilmeye başladı.

S: Yemek işiyle ilgilenen?

Jun: Stajyerken bununla ara sıra ben ilgilenirdim, ancak şimdi odama girdiğimde ilgilenmem gereken başka şeyler oluyor, bu yüzden artık yemek yapmakla ilgilenmiyorum. Bazen ramen yapıyorum, arada sırada ailem de yaptıkları yemekleri gönderiyor, ama çoğunlukla dışarıdan sipariş ediyorum.

S: Takımınızın adı 'Adventure Calling Emotions( Macera çağıran duygular)'ın kısaltması, eğer bir macera yaşayabilecek olsanız, ne tür bir macera isterdiniz?

Jason: Gerçek hayatta yaşanmayacak maceralar, mesela filmlerdekiler iyi. Avengers(Yenilmezler)'daki uzaylı yaratıklarla savaşmak gibi.

Jun: Bu komik, değil mi? *güler* benim için dünya turu. Eğer gerçekten gidersem, şimdi gördüğüm şeylere farklı bir bakış açısıyla bakabileceğim. Ve her şeyden çok A.C.E ile dünyayı, bir dünya turu yaparak gezmek istiyorum.

Chan: Benim için de dünya çapında gezi! Dünya çok büyük değil mi? Dünyada gezmediğim yer olmamasını düşünmek çok heyecan verici. Ayrıca eğer dünya turu yaparsan, fanların sayısı birer birer artar. Böylece dünyanın her yerinden fanlara sahip olabilirsin.

Donghun: Bence de öyle. Gitmek istediğim pek çok ülke var, ama buna ek olarak eğer bu ülkelere A.C.E aktiviteleri için gidebilirsek mutlu olacağım, eğlenceli ve heyecan verici gözüküyor.

Wow: Çıkışımızdan beri bir macera yaşadığım için bu maceraya devam etmeyi istiyorum.

Bütün üyeler: Bu neydi şimdi? *kahkahalar*



S: Çıkışınızdan önce Jun, 'Peste' adlı müzikalde performans sergiledi değil mi?

Jun:Oyunculuğa da ilgim olduğu için şirket müdürümüz bana başvurmam için bir şans verdi. Diğer insanlarla beraber seçmelere katıldım, özel muameleyle oyuncu seçimi yoktu, ve 3. Seviyeye kadar çıkıp seçilmeyi başardım. Sonradan bir makalede gördüm ki başarılı katılımcıların başarısız olanlara oranı 1/1000 miş. Oyunculukta ilk deneyimim olduğu için baskı büyüktü, ama bunu harika kıdemliler ile birlikte yapabilmek bir onurdu, şimdi bile unutamayacağım bir anı.

S: Şu andan itibaren de oyunculuk aktivitelerine katılmak istiyor musun?

Jun: İlgim var ve sanırım bunu yapmaya devam etmek istiyorum, ama benim için kendimi A.C.E ile birlikte göstermek öncelik. Uzun vadede oyunculuk konusunda kendimi sınamak isterim, tabi ki eğer bir şansım olursa.

S: Güvenilir bir abi, Donghun, grubun en büyüğü olarak yapmak istediğin şey nedir?

Donghun: Küçüklerime bir örnek olmalıyım, tavsiye vermeliyim, bu yüzden bunu elimden gelen en iyi tavır ve tutumla göstermem gerek. Zor şeylere dikkat ediyorum/ilgi gösteriyorum, ve üyelerin duygularını anlamaya çalışıyorum. Kendimi olabildiğince objektif görmeye çalışıyorum. Bu yüzden de düşündüğüm ve söyleyeceğim çok fazla şey var.

S: Gerçekte senden büyük olan bir erkek kardeşin olduğunu duydum, senden büyük bir erkek kardeşle olmak nasıl?

Jun: O, tamamen farklı ve genç kardeş hissi var onda. Ama yine de tıpkı bir büyük erkek kardeş gibi, bizi çok düşünüyor. Böylece, onun çok endişelendiğini anlıyoruz bu yüzden çok minnettarım.

Donghun: Benim de en genç çocuk olduğum zamanlar olduğu için o zamanda ağabeylerim bana çok şey öğretti ve onlardan öğrendiğim çok şey var. Ve küçük kardeşler de, bir gün ağabey pozisyonuna ulaşmayacaklar mı? Kötü bir figür gösterirsem, çünkü böyle düşünüyorum, şimdi ve daha sonra imkan olabildiğince iyi figür göstermeye çalışıyorum.

S: Wow'ı V LIVE'da izlediğimde, diğer üyelere göre konuştuğun kelime sayısı çok az, ama sen normalde de sessizsin? Diğer üyeler konuşurken, ne tür şeyler hakkında düşünüyorsun?

Wow: Mesela TV izlemek, eğer ilginçse sonunda izliyor oluyorsun değil mi? Tıpkı bu şekilde, üyeleri konuşurken izlediğimde, eğer ilginçse farketmeden (onlara) gözümü dikiyorum. V LIVE'da kameraya bakmam gerekmesine rağmen, üyelere baktığımı önceden biliyorum *güler*. Çok konuştuğum zamanlar olmasa da, problem üyelerin daha ilginç/komik oluşu.



S: Jason'ın Kanada'da eğitim deneyimi var, bize yurt dışında okuduğun günlerden bahset lütfen.

Jason: Ailem eğitim konusunda çok hevesliydi ve beni lisedeyken yurt dışında okumaya göndermeye karar verdiler. Toplamda 3 kez gidip geldim. O sıralar hala çocuk olduğumdan zorlanıp Kore'ye geri döndüm, ama sonra geri gitme isteğiyle tam 3 kez git gel yaptım. İngilizce'yi çoktan unuttum bile ama pop şarkıları söylerken işime yarıyor. Dilim tam pekişmeden bol bol  İngilizce konuştuğumdan telaffuzuma da çok yardımı dokundu.

S: Çekici çocuk Chan, Jeju Adası'nda futbolcu çocuk olduğunu duydum, o zamanlarda nasıl bir çocuktun?

Chan: Çocukken de şu an olduğum Chan'dım *güler* Görünüşümde de bir değişim olmadı *güler* kişiliğimde de. 3 kardeşten en küçüğüyüm ama aramızda yaş farkı çok fazla. Abilerim de pek konuşkan olmadıklarından doğal olarak ilgi çeken ben oldum. Babam ve 2. en büyük abim futbol oynarlardı, normal olarak ilkokulda ben de oynamaya başladım ama ortaokula geçtiğimde bu yolun bana pek uymadığını fark ettim ve lisede de dansa başladım.

~Ç/N: ACE en iyisi, as anlamında kullanılmıştır.~

S: Lütfen A.C.E grup adından sonra "1 numaralı  ACE" i adlandırın. A.C.E’den bahsetmişken,çıkış şarkısı “Cactus” için giydiğiniz seksi şortlar çok etkileyiciydi. Bacak konusundaki ACE?

Tüm üyeler: Wow!!
Chan: Onun sıkı kasları harika.

S: Oburluk konusundaki ACE?

Tüm üyeler: Chan!!
Chan: Bunu kabul ediyorum.

S: Konuşkanlık konusundaki ACE?

Jason: Bu kim merak ediyorum.
Donghun: Jun mu?
Tüm üyeler: Jun??
Jun: Benim durumumda, lider olarak pozisyonum göz önünde tutulursa, konuşmak zorundayım. *gülüşmeler*


S: Wow’dan ayrı olarak rahatsız olduğum bir şey, herkes çok mu konuşuyor?

Chan: Ama aslında, Wow abi konuştuğunda, çok fazla konuşur.

Jason: Sadece garip şeyler söyler *gülüşürler*

Jun: Hiçbir şey söylemiyor demiyorum ama hiç beklenmedik zamanlarda garip şeyler söylüyor *gülüşmeler*

En havalı olma konusundaki ACE kim?

Donghun: Bunun hakkında biraz düşünmem gerek.


Jun: Kendini seçebilmek mümkün mü?

(Jason’ın Wow’u seçmesi dışında tüm üyeler kendilerini seçtiler.)

Jason: Wow’la gözlerimiz buluştuğunda/göz göze geldiğimizde “ben seni seçeceğim, bu yüzden sen de beni seç” demek istediğini sandım ama ihanete uğradım.

Wow: *güler*

S: Herkesin kendine olan sevgisi kuvvetli /sağlam değil mi?


Chan: Biz çok havalı insanlara sahip A.C.E’iz.

Wow: Kendini sevmek önemlidir. *Güler*

S: Kızlarla arasında popülerlik konusundaki ACE?

Jun: Kendimden başka birini seçeyim mi? *güler*

(Chan->Kendisi
Wow ve Donghun->Chan
Jason->Wow,
Jun->Donghun)

Chan: Beklenildiği gibi,ben^^ *güler*

Donghun: Çünkü Chan canlı ve sevimli. Herkes tarafından sevildiğini düşünüyorum, sadece karşı cins ile sınırlı değil. Aslında A.C.E’de bile abileri tarafından çok seviliyor.

Chan:*Japonca olarak* Teşekkür ederim.

Wow: Benimkini değiştirmeme izin var mı? Jason’ ı seçtim.

Jason: Bunun için uğraşmana/telaşlanmana gerek yok.

Wow: Jason’ı seçme nedenim, onunla birlikte olduğunuzda çok eğlenceli olması. Beni tüm gün güldürecek gibi.

Jason: Güzel, Wow’ı seçme nedenim genellikle sessiz olması ama işleri ciddiye alması gerektiğinde yüksek ruh halindedir ve insanları güldürme niyetinde olmasa bile komiktir. Ve diğer insanların hikayelerini çok iyi dinler. Eğer sorunları varsa, onları güzelce dinleyen tiptir. Onunla birlikteyken rahat hissediyorum.

Jun: Donghun’u seçtim çünkü kendine inancı kesin ve değişmez. Ayrıca güvenebileceğim bir insan.

S: Lütfen Kstyle okuyucuları için mesajlarınızı söyleyin.

Jun: Böyle bir röportaj yapma fırsatı elde ettiğim için minnettarım ve bundan sonra gösterebileceğimiz birçok şey olduğunu düşünüyorum, bu yüzden lütfen bekleyin. Çokça  sevgi ve ilgi alabilmemiz için çok çalışan bir 
A.C.E olacağız. Bu yüzden lütfen bize iyi bakın!!


ACE TURKEY EKİBİ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

CHOICE SOHBET HATTI