A.C.E ‘in ‘MIXNINE & THEUNIT’ sırları açığa çıktı!

   

   A.C.E'in Japonya'da sabırsızlıkla beklenen ilk performansı 'Sweet Fantasy' Tokyo Fancon'da gerçekleşmişti. Orada bulundukları süre içerisinde 'Korepo Magazin' ile bir röportaj yapmışlardı. 
   
   Korepo'nun 'Bireysel röportajı' A.C.E, THE UNIT ve MIXNINE şovlarının hikayelerini anlatıyor! A.C.E'in katıldıkları programlar sırasında yaşadıkları, üyelerin ideal tipleri ve daha bir sürü şey...



[Bireysel Röportaj]  

A.C.E ‘in ‘MIXNINE&THEUNIT’ sırları açığa çıktı! ‘Rekabet yoktu, onlara destek veriyordum, üyelerin başarılarından gurur duydum.’

Mayıs 2018’de Güney Kore’de A.C.E ‘Cactus’ ile çıkış yaptı, hem şarkı söyleme hem de dans konusunda yetenekli olan üyeler, 5 kişilik bir erkek grubu olan A.C.E i oluşturdu.

Çıkış yapmadan önce, busking performansları ile gündemdelerdi ve çıkış yaptıktan sonra da iki tane single yayınladılar. Yakın zamanlarda iki tane survival programda aynı anda yer aldılar ( The Unit ->Leader Jun & Chan // MIXNINE -> Donghun&Jason&Wow). Özellikle 9. Üye olarak The Unit grubuna girmeyi başaran Chan ve 4. ve 8. sıralarda MIXNINE yarışmasını tamamlayan Jason &Donghun oldukça popüler.

Bunların devamında, Jun ve Chan’ın ; Donghun, Wow ve Jason’ ın “The UNIT” ve “MIXNINE” yarışmalarının nasıl bir dönüş noktası olduğuna dair hikayelerini dinledim ve bireysel röportajlarında sorular sordum.


Q. Görünüşe bakılırsa, grup röportajında “The UNIT” takımı Jun ve Chan yan yana oturuyorlardı.

Jun&Chan(Japonca): Uzun zaman oldu ^^ ( sonra el sıkışıyorlar)

Q. “The UNIT” yarışmasında yer alırken karşılaştığınız en büyük zorluk neydi?

Jun: Diğerlerinden daha zor olduğunu düşündüğüm bir anım yok, ancak her performans sonunda sıralamalar gösteriliyordu ve bu psikolojik bir yük gibiydi. Ama yapabileceğimin en iyisini yaptım ve sanırım hiç pişmanlık duymadan sahnede yer alabildim.

Chan: Jun hyung ile beraberken iyi şeyler vardı, ne zaman bir performans bitse, zorlanan üyeler beraber ayrılıyordu, ve bir çok üzücü şey de vardı. En zor şey ise son performansa Jun hyung ile birlikte çıkamamaktı. Beraber elimizden gelenin en iyisini yapmış olsak da durumun böyle bitmesi karşılaştığım en zor şeydi.

Q. Rain ile ilk karşılaşmanız nasıldı?

Jun: Benim için, ben orta okuldayken Rain’in ‘Rainism’ ini görmüştüm. Gerçekten şok olmuştum ve şarkıcı olmak istediğim ilk anımdı. Çocukluğumdan beri ona büyük saygı duyuyordum ve hoşuma gidiyordu, bu yüzden de onunla tanışmak rüya gibi bir şeydi. Küçüklerine “Ne kadar çok birinci olmuş olsam da, 10 sene sonra bile eğer performansım mükemmel bir şekilde hazır değilse uyumakta güçlük çekiyorum.” demişti. Bu yüzden , bu tavsiyeyi aldıktan sonra kendi performanslarımı en iyi şekilde hazırlamaya çalışacağım, Rain öğretmeni gururlandırmak için.

Chan: Harika şarkılara ve insanlar üzerinde etkiye sahip olduğu için onunla ilk tanıştığımda Rain’in “işte o insan” olduğuna inandım. Bu insanın karşısında performans sergiledikten sonra Jun hyung ile yarışmaya kabul edilmiş olmamız inanılmaz.

Q. Showun diğer katılımcılarından hangileri ile arkadaş oldunuz?

Jun: MVP den Rayoon. İkimiz de çaylak gruplarda yer alıyoruz, aynı yaştayız ve zaten yarışmada başka tanıdığım idol bulunmadığı için Rayoon ile arkadaş oldum. Rayoon ile aynı zamanda elendiğimiz için de birbirimize destek olduk.

Chan: Herkes ile beraber olmayı sevdiğim için kendimi daha yakın hissettiğim birini seçemiyorum/yok. Daha önce de defalarca söylediğim gibi, kendimden çok daha genç olan üyelere yardım etmenin çok iyi bir şey olacağını düşündüm. IMFACT’ ten Ungjae , IM’ den Hangyul ve Kijung ile sık sık konuştum.


Q. Showda aynı gruptan gelen iki üyeydiniz ama birbirinizle yarıştığınız zamanlar da olmuş olmalı. Görevleri yaparken birbirinizi nasım gördünüz?

Jun: Birbirimizi rakip olarak görmenin ne kadar zor bişey olacağını biliyorduk, bu yüzden birbirimizi rakip olarak görmek yerine destek olduk. Chan A.C.E’ in tatlı maknaesi olsa bile erkeksi ve sexy bir yöne de sahip, oyuncu ama aynı zamanda liderlik özellikleri de var. The UNIT ‘ te yer aldığında A.C.E maknaesi Chan’dan çok havalı bir üyeydi. Lideri ve abisi olarak çok şaşırmıştım. Onun çok büyüdüğünü/olgunlaştığını düşünüyorum, onunla gerçekten gurur duyuyorum.

Chan: Bence de, Jun A.C.E’in lideri olmasına rağmen yarışmada bizden daha tecrübeli idoller bulunduğu için saflık/masumiyet gösterdi, Jun’ un liderlikten çok farklı yönlerini görebildim.

Jun: Bu programda Lider imajından kurtulmak istedim, bunu yerine Chan ağırbaşlılığıyla farklı bir duygu yaşattı, bu yüzden birbirimizi bu şekilde görmekten mutluyduk.

Q. Peki, MIXNINE da yarışan 3 üyeyi nasıl buldunuz?

Jun: Programlar farklı olsa bile ortam aynı. Birbirimizle görüştüğümüz zamanlarda ne kadar sıkı çalıştığımızı bildiğimiz için rahatlatıcı ve cesaretlendirici oluyordu. Hoş olmayan hikaye ve sözler duyduğum zaman A.C.E üyeleri ile bir araya geldiğimizde özellikle o konulardan kaçınıyordum/bahsetmiyordum.

Chan: Bu yüzden bir araya gelmelerimizin dinlenmek için iyi zamanlar olduğunu düşünüyordum, birbirimize güç verdik ve üyelerimizi cesaretlendirdik.

Q. Şu andan itibaren Chan A.C.E aktivitelerine paralel olarak UNB(TheUNIT) ile aktivitelerinde de bulunacak.

Chan: Nasıl bir durumda olursam olayım elimden gelenin en iyisini yapacağım!

Q. Şimdi sıra MIXNINE takımı Donghun, Jason ve Wow ‘da . Yarışmadaki en zor anlarınız ve en mutlu olduğunuz anlar nelerdi?

Donghun: En zor şey uykusuzluktu çünkü görevleri tamamlamak için çok kısa bir süre veriliyordu. En mutlu anım ise CEO Yang Hyungsuk (YG) ve Zion T. kıdemlimizin ajans turları sırasında hazırladığımız her şeyi güzel bir şekilde görüp, üçümüzü de yarışmaya kabul ettiği andı.

Jason: “Very Good” şarkısını söylediğimiz position battle’ da koreografiden ben sorumluydum ama yeterli zaman olmadığı için uyuyamadığım bir durumda kaldım ve kas ağrılarım vardı. Bu en zor zamanımdı. En mutlu anım ise Formation Battle sırasındaydı. Hepimiz farklı takımlara dağılmıştık, ama şans eseri üçümüz de bulunduğumuz takımların liderleri seçildik. O zaman 5 ayrı takım vardı ama bizim liderleri olduğumuz takımlar 1. 2. ve 3. olmuştu. Bu yüzden heyecanla dolmuştum.

Donghun: Gurur duymuştum.

Wow: Bütün gece ayakta kalıp elimden gelenin en iyisini yapıyordum, bu yüzden 68. olmak en zor kısımdı. En mutlu olduğum an ise Donghun ile aynı, ajans turları sırasında CEO Yang Hyungsuk ‘un karşısında sahne alıp başarmamızdı.


Q. YG Entertainment CEO’ su Yang Hyungsuk ile ilk karşılaşmanız nasıldı?

Donghun: Ünlü birisi ile gerçek hayatta tanışmak çok heyecan vericiydi.

Wow: Onunla tanışmadan önce çok gergindim ama onu gerçek hayatta görünce ve konuşunca gerginliğim yok oldu , ondan iç ısıtan izlenimler aldım.

Jason: Onunla 6-7 sene önce “Kpop Star 1”sırasında karşılaşmıştım, Ajans turları sırasında beni fark etti ve “ah~ Gördüğüm kadarıyla bu Byeongkwan(Jason)~” dedi. Ona kendimin büyümüş/ olgunlaşmış halini gösterebildiğim için çok mutluyum.

Q. Diğer yarışmacılardan kimlerle arkadaş oldunuz?

Donghun: ONF’ dan Hyojin, KNK’dan Seungjun ile aynı yaştaydım, bu yüzden ortak bir şeyimiz vardı. MIXNINE’ da yer alan diğer KNK üyeleri ile de arkadaş oldum ve 7O’clock ‘ tan Song Hangyeom(A-Day) ile de iyi anlaştık. İyi arkadaşlar edindiğimi düşünüyorum.

Jason: Herkes çok iyiydi bu yüzden hepimiz iyi anlaştık. TOP9’a karar verildikten sonra bile YG stajyerleri ile sık sık görüştük ve ONF grubunun şirketi bizim şirketimize 3 dakika, yurtlarımız 10 saniyelik uzaklıkta. Bu yüzden bazen markete giderken ONF üyeleriyle karşılaşıyoruz. Ayrıca 7O’Clock’tan Song Hangyeom(A-Day) ile aynı yaştayız, bundan dolayı da sık sık konuştuk ve gerçekten yakın arkadaş olduk.

Wow: Ben de herkes ile iyi anlaştım, özellikle yarışmanın sonuna doğru ONF’ den Kim Minseok( Laun) ile güzel zaman geçirdim .  


Q. Showda aynı gruptan gelen iki üyeydiniz ama birbirinizle yarıştığınız zamanlar da olmuş olmalı. Görevleri yaparken birbirinizi nasım gördünüz?

Donghun: Başka gruptan gelen üyeleri rakip olarak gönüş olsam da, kendi üyelerimi asla rakip olarak görmedim. Bu yarışmaya katılırken amacım A.C.E i tanıyan insan sayısını arttırmaktı, bu yüzden üyeler iyi notlar/ sıralamalar aldığında ben de mutlu oldum. Ayrıca iyi bir performans sergilediğimde onlar ile aynı takımda olduğumu söylemekten de gurur duydum, onlara her zaman sırtımı yaslayabilir, güvenebilirim(?).

Q.Peki, THE UNIT yarışmasındaki üyeleri nasıl buldunuz?

Jason: Biz MIXNINE yarışmasındayken çekildiği için bunun onları çok zorladığını iyi biliyorduk. Bu yüzden birbirimizi incelediğimizde söylenmek yerine güç vermeyi tercih ettik.

Q. Şu andan itibaren Jason ve Donghun A.C.E’e paralel olarak MIXNINE grubu ile de aktivitelerine başlayacak

Donghun&Jason: Evet, elimizden gelenin en iyisini yapacağız !!

Q. O zaman bundan sonra bireysel röportajlar olacak. Sabah uyandığınızda ilk yaptığınız şey nedir?

Jun: Güne iyi bir şekilde başlayabilmek için bir bardak su içiyorum.
Jason: Kalktığım zaman, saati kontrol ediyorum.
Wow: Telefon alarmımı durduruyorum.
Chan: Banyoya gidiyorum.
Donghun: Üyeleri uyandırıyorum.
Jun: Özellikle Jason rüya görürken asla uyanamıyor.
Jason: Dün bile rüyamda Inception filmini çekiyordum.


Q. Sizin için olmayan şeyler/durumlar nelerdir?

(Jason elini üzgün bir şekilde indiriyor)
Donghun: Eğer ses tellerimi ısıtmazsam, ince sesleri çıkaramıyorum.
Jun: Her gün sakin ve sessiz bir şekilde uyanmak istiyorum ama hep sinirli uyanıyorum( gülüyor).
Jason: Ama bugün en erken ben uyandım! Denizaşırı yerlere gittiğimizde ya da önemli günlerden önce iyi uyuyamıyorum, bu yüzden de ilk ben kalkıyorum.

Q. Wow, az önce telefonundaki alarmı durdurduğunu söyledin, kendi başına uyanmanın nedeni bu mu?

Wow: Alarmı durdurup uyumaya devam ediyorum, beni uyandıran Donghun (gülüyor).******

Q. Sonraki soru, dışarı çıkarken hep yanınıza aldığınız şey nedir?

Jun: Benim pudra cushion ‘ um (makyaj). Yüzünüz iyi bir durumda değilse bunu herkes fark edebilir, bu yüzden hep hazırlıklıyım.
Jason: Bir maske. Unutulmayan bir yüze sahip olduğum için. Geçmişte, bir şapka ve bir maske taktığım bir anda sadece gözlerim gözükürken birisi beni fark etti ve “Bu Kim Byeongkwan” dedi. Eğer kendimi gizlemezsem fark edileceğimi düşünüyorum(gülüyor).
Wow: Cüzdanım
Donghun: O zaman bize sıkça bir şeyler ısmarlayamaz mısın?
Wow: Cüzdanımı getirdiğim zaman Donghun içinden bir şeyler almaya çalışıyor (gülüyor).

Q. Bu arada, üyelere sık sık bir şeyler ısmarlar mısınız?

(Chan kendine güvenir bir şekilde elini kaldırıyor)

Jason: Ama sen bana hiçbir şey almadın!
Jun: Yemekten çok, maknae bize içecek alıyor.
Chan: Kendime güvenerek kaldırmıştım elimi ama (gülüyor).
Jason: Ayrıca Donghun’ un abisi sık sık değişik yemekler gönderiyor. Tatil zamanlarında benim annem de yemek gönderiyor. Herkes birbiriyle paylaşıyor.
  

 ~dışarı çıkarken yanlarına ne alacakları sorusuna cevap veriyorlar~

Donghun:Ben genelde dışarı çıktığımda müzik dinliyorum, bu yüzden telefon ve kulaklık. Unutursam da önemli oldukları için geri dönüp alıyorum.

Chan: Bir çanta. İçine telefon, kulaklık, cüzdan veya ihtiyacım olan herhangi bir şeyi içine koyabiliyorum.

Jun: Chan bir onur öğrencisi (güler).

Q. Beğendiğiniz moda tarzı?

Jun: Ah~ Bu zor bir soru.(“Altın Pantolon” tarzı rahatsız eden bir  tarza sahip bir üye var mı?”)

Jun: Hayır. Gösterişli ve rahat stillerden hoşlanıyorum.

Donghun: Jun grubumuzun moda teröristi (güler)

Q. Yüz ifadesine bakılırsa, Jun buna katılmıyor gibi

Donghun: Modayı katleden kişi kendiniz olduğunuzda, bunun farkına varamazsınız. Ama yine de çok gelişme gösterdi.

Jun: Moda teröristi olduğum an, buradaki yerim olmayacak. 2 yıldır kabul etmiyorum, gelecekte de etmeyeceğim.

Jason: Benim hiphop ve sokak tarzı giyim stilim var

Wow: Ben özgün tarzları seviyorum. Kendi tarzım gibi

Jason:Wow’ın tarzı normal değil. Altın kolye ve altın saat gibi

Jun: Ayrıca bir çok deri eldiven ve modaya uygun eşyam var.

Donghun: kıyafetleri sevdiğim için belirli bir stil seçmiyorum. Bir çok tarzı inceliyorum ve aksesuarları çok seviyorum.

Chan: Dürüst olmak gerekirse konu moda olduğunda kendime güveniyorum. Kıyafetleri seviyor olsam bile renk ve aksesuarları iyi ayarlayamıyorum. Bu tuhaf gelebilir ama, abilerimin benim stilimle ilgilenmesinin nedeni bu.

Q. Kimin moda anlayışını örnek alıyorsun?

Chan: Donghun’unkini. Gerçekten çok iyi seçim yapıyor.

Herkes: (katılıyorlar) aahh~

Q. Sadece bir kişi, Jun, bunun adil olmadığını düşünüyor gibi

Jun: Beni seçeceğini düşünmüştüm.

Herkes: ahhahahahhahahs

Donghun: Ama grubumuzda, Chan’ın moda anlayışı 4. Sırada

Chan:wow~ gerçekten mi? 5. Sırada olacağımı düşünmüştüm.

Q. O zaman birinci?

Donghun: Evet benim. 2. olan kişi de wow, çok olgunlaştı.

Jason: O zaman, ben ortadayım.

Chan: (Jun’a Japonca) iyi şanslar~ fightiing!


Q. Sonraki soru, ideal tipiniz nasıl?

Jun: Benimle aynı amaç ve hobileri paylaşan biri. Çünkü böyle konuşacak daha fazla şey olur. Benim hobilerim şu sıralarda film izlemek, buna ek olarak kitap okumayı da düşünüyorum. Bu kadar söyleyeceğim. Eğer devam edersem üyelerin bakışları...(güler)

Jason: Benim belirli bir ideal tipim yok. Sanırım kişilikleri iyi olursa harika olur, ayrıca Jun’un söylediği gibi eğer ortak hobilerimizin olması da iyi. O yüzden de bunda belirli bi idealim yok.

Wow: Ben parlak ve pozitif insanlardan hoşlanırım.

Donghun: Bana benzeyen birisi. Bir robot gibi(gülüyor). Sanırım çok konuşan biri iyi olur. Ciddi olabilen ve başka insanlarla uğraşmayı bilen birisi iyi.

Chan: Ben konuşurken gözlerini benden ayırmayan birisi ve gözümün içine bakan birisi. Göz temasını iyi kurabilen birisi.

Q. Son aldığınız şey neydi?

Jun: Kozmetik ürünleri aldım. Cilt bakımına ilgim var, bu yüzden sevdiğim bir ürünü büyük boyda aldım.

Jason: Ayakkabı

Wow: Ben de ayakkabı aldım

Donghun: Nemlendirici bir krem

Chan: Rahat uyuyabilmek için yeni bir yatak ve yorgan aldım

Q. En sevdiğiniz yemekler neler?

Jun: Noodle yemeyi severim. Özellikle Japon rameni, udon ve soba yı seviyorum.

Jason: Takoyaki

Donghun: Bütün Japon yemekleri

Q. Kore yemeklerini de söyleyebilirsiniz

Jason: Evet, ama gerçekten takoyaki yi çok seviyorum

Wow: Hamburgerleri seviyorum

Q. Bir anda Amerikan yemeklerine döndü (güler)

Jun: Amerikan stili...hahaha(güler)

Donghun: Favorimi seçmem gerekseydi, sanırım bu gerçekten sushi olurdu. Japonyada sushi yemeği çok istiyorum!

Chan: Ben her şeyi seviyorum, özellikle ramen ve et. Öyle bir durumdayım ki, et olmadan yaşayamam.

Q. O zaman devam edelim, küçükken hayaliniz neydi?

Jun: Futbolcu olmak

Jason: Bu çok utanç verici ama bir mağazam olsun isterdim. Kendime ait bir oyuncak bölümü yaratmak istemiştim (güler).

Wow: Bilim adamı. Çünkü okulda deney yapmaktan hoşlanıyordum.

Donghun: Küçüklüğümden beri bir şarkıcı olmak istemiştim.

Chan: Ben de futbolcu olmak istemiştim.

Q. Kime saygı duyuyor/özeniyorsunuz?

Jun: Aileme
Jason: Ben de aileme.
Wow: Ben de aileme saygı gösteriyorum.
Donghun: Üyelerimize saygı duyuyorum.
Chan: Aileme ve şirketteki insanlara. Orada çalışanlar ve üyelerimiz de tabi ki buna dahil.



Q. Hangi telefon uygulamasını seviyorsunuz?

Jun: Çeviri uygulamaları. Çin’e veya Malezya’ya gittiğimizde çok işe yaramışlardı.

Jason: YouTube. Çok fazla değişik içerik izleyebiliyorum, bu yüzden genelde film izliyorum.

Wow: Siri’siz yaşayamam

Donghun: İki tane var, bir tanesi ITunes. Diğeri is selfie uygulaması. Güzel bir uygulama bulduğumin hep kullanıyorum, makyajım yapıldıktan sonra bir selfie çekip şirkete gönderiyorum.

Chan: İki tane var. Bir tanesi YouTube. Diğeri ise anında para transferi yapmanızı sağlayan bir çevrimiçi banka uygulaması.

Q. Bitirmek için, şu güne kadar yaşadığınız en büyük macera neydi?

Jun: Sanırım herkesin cevabı aynı, şu anda A.C.E in bir parçası olmamız. Yarın veya daha sonrasına neler olacak bilmiyorum, ama her üye yarını birazcık bile daha iyi yapabilmek için elinden gelen her şeyi yapıyor, sanırım bu maceranın kendisi. Gelecek eğlenceli olacak, geleceği dört gözle bekliyorum.

Jason&Wow&Chan: (Kafa sallayarak onaylıyorlar)

Donghun: Bunu gerçekten düşünüyorum. A.C.E in ilerlediği yolun kendisi macera, A.C.E üyeleri ile tanışmış olmam ve A.C.E ile çalışıyor olmam başlı başlına birer macera.

Survival programlarından bahsederken, üyeler kalp ısıtan hikayeler paylaştılar, bireysel röportajlar kahkahalarla doluydu, A.C.E üyelerinin kişiliği düzgün bir şekilde gösterildi. Yakın zamanda çok fazla k-pop grubu çıkış yaptı, bu 5 kişilik grup daha taze, bu yüzden de bireysel çekicilikleri/alımları iyi bir şekilde gösteriliyor. Bu 5 üyenin göz alıcı takım çalışmasının ileride neler başarabileceğini görmeyi dört gözle bekliyoruz.


ACE TURKEY EKİBİ

A.C.E ‘SWEET FANTASY’ ETKINLIKLERINE BAŞLADI
A.C.E GLOBAL FAN-CON 2018 ‘SWEET FANTASY’ BREZİLYA
MERAKLA BEKLENEN 'SWEET FANTASY' SEUL GERÇEKLEŞTI
MIXNINE DEBUT ÇIKMAZI

Yorumlar

Popüler Yayınlar

CHOICE SOHBET HATTI