A.C.E Kstyle Röportajı Vol1


A.C.E, yarışmalarında heyecan yaratan çaylakların Japonya’ya ilk gelişi! ''Bize olumlu bakan insanlara minnettarız''

S: Lütfen Japonya’ya ilk gelişiniz hakkındaki düşüncelerinizi ve Japonya hakkındaki izlenimlerinizi söyleyin.

Jun: Düşündüğüm gibi,kesinlikle Güney Kore’den farklı bir havası var. Sakin bir ortam diyebilir miyim merak ediyorum. Sıklıkla Japon anime ve filmleri izlememe rağmen, şahsen bu manzarayı/sahneyi görebildiğim için minnettarım. Ve her şeyden çok, Japon hayranlarla tanışabileceğim düşüncesi heyecanlandırıyor.


Donghun:Tamamen bir Japon filmine girmişiz gibi. Ve mağazalarda bir sürü lezzetli şey var. Japonya’ya ilk kez gelmeme rağmen bir fan konseri fırsatı yakalamak beni çok mutlu ediyor ve heyecanlandırıyor.



S: Daha önce Japonya’ya gelmiş üyeler?

Jason:İlk okul öğrencisiyken, ailemle birlikte bir geziye çıkmıştım. Fukuoka’ya gitmiştik.
Wow: Ben de iki yıl önce Fukuoka’da bulundum fakat bu Tokyo’da ilk bulunuşum. Farklı bir havası olduğunu düşünüyorum.
S: Uzun bir stajyer hayatı geçirdiniz, lütfen bize grubunuzun oluşumuna kadar olan hikayenizi anlatın

Jun: Her birimizin stajyerlik süresi 4 ila 7 yıl arasında değişiyor. Donghun, Wow ve ben aynı şirkette önceden beri stajyerdik. Çıkışımız için hazırlanıyorduk ama ümit kırıcı bir şekilde bunu yapamıyorduk ve şirketten ayrılma kararı aldık. Şimdiki şirket başkanımız o zamanlarda o şirketin çalışanıydı. Tam o zamanda, Chan ve Jason stajyer oldukları JYP Entertainment'dan ayrıldılar. Şirket başkanımız, bizi birlikte bir grup yapmanın nasıl olacağını düşünüyordu, böylelikle A.C.E oluşturulmuştu.

S: Birbiriniz hakkında ilk görüşlerinizi söyleyin.

Donghun: Jun çok soğuk gözüküyordu, ama onu tanıdıkça, sıcak kalpli bir çocuk olduğunu anladım.Satoorisi de bazen arkadaş canlısı geliyordu.
(Satori: Zen düşüncesinde ruhsal uyanış)

Chan: Donghun için ışık saçar bir şekilde güldüğünden "bu kişi muhtemelen sinirlenmeyen birisidir." Diye düşündüm, ama gerçekte o çok sert ve üyelerin düzeltmesi gereken şeylere önem veren biri. Kıdemli gibi, bize yol gösteriyor.

Wow: Donghun "Superstar K5" dan geldiği için bir ünlüyü izliyormuşum gibi hissetmiştim. Jun ile tanışmadan önce (onun) birçok resmini ve videosunu görmüştüm, yani ilk tanıştığımızda bir yakınlık hissi vardı.


S: Benzersiz sahne isimleri olan üyeler var, ama bu isimleri kendiniz kararlaştırmışsınız gibi duruyor. Canlı yayın paylaşım uygulaması olan 'V LIVE'da Jun, seçtiği sahne adları arasında OCEAN(okyanus) bulunduğunu söyledi.

Jun: Evet, Ocean’dı *güler*. Bunun anlamını okyanus gibi derin ve sonsuz bir şarkıcı ile bağdaştırmıştım ama çevremdeki insanlar bunun çok iyi olmadığını söyledi, bu yüzden de vazgeçtim. Benim gerçek ismim Park Junhee, bu yüzden basit bir şekilde Jun oldum.

Wow: Ben müzik besteliyorum. Önceden de Wow ismini imzam olarak kullanıyordum. Eğer bu ismi sahne adım olarak kullanırsam nasıl olur diye düşündüm, çevremdeki insanlar da bunun iyi bir fikir olduğunu söyledi.

Donghun: Ben ana vokalim ve gerçek isimlerini kullanan ana vokal sayısı fazla. Fikir olarak gerçek isim kullanımı çoğunluktaydı, bu yüzden de kendi adımı aldım.

Jason: Çocukken Kanada’da okula gitmiştim ve o zamanlar kreş/anaokulu öğretmenim gerçek adım olan Byeongkwan’ın telaffuzunun zor olduğunu söyledi, bu yüzden de bana bir takma isim verdi. Bu ismi kullansam nasıl olur diye sorduğumda herkes bu fikri beğendi.

Chan: Gerçek adım Kang Yuchan olduğundan, Yuchan ve Chan isimlerinden hangisinin daha iyi olacağı konusunda kararsız kalmıştım. Sonunda karar verdim ve Chan ismini seçtim.


S: THE UNIT’te Jun ve Chan, MIXNINE’da ise Donghun, Wow ve Jason olarak yer aldınız. Fakat iki grup ve iki ruh olarak ayrılmaya nasıl karar verdiniz, hikayesi nedir?

Jun : İlk önce beş kişi halinde THE UNIT’e katılmaya karar verdik. Fakat daha sonra MIXNINE’da bir rol dağıtımı tartışması oldu ve daha sonra bu hale geldi. A.C.E için en iyi seçimi yaptık gibi görünüyor.

Donghun : Şirketteki çalışanlarla bir araya gelip hep beraber konuştuk ve her birimize uyacak programda karar kıldık. Sonuçlarla ilgili ise, bizim için iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum.



S : Chan 'The Unit'de çıkış yapacak üye, Jason ve Donghun ise 'MIXNINE'da seçilenler olarak sonuçlandı. Elemeleri kazanmanın sırrının ne olduğunu düşünüyorsunuz?

Donghun : Bence bu sahnede ciddi duygularla görünmenin sonuçları. Eğer sahnede içtenlikle (samimice) mücadele ederseniz çabalarınız ödüllendirecektir. Bu yüzden A.C.E adını gururla ve pişman olmaksızın taşıyabilmek için kendimi en iyime adadım. Ve çoğu insan beni olumlu bir şekilde değerlendirdi. İyi yaptığımız için değil, insanlar bizi olumlu bir gözle izledikleri için minnettarım.



S:  Şovlarda yer alırken, buluşup birbirinizi destekleyip cesaretlendirdiniz mi?

Jun : Onlarla aynı zamanda şovda yer aldığımız için çok fazla görüşemedik, fakat her zaman birbirimizi destekledik. Klasik olarak pratik yaparken birbirimize fikirler konusunda katkıda bulunuruz. Ve eğer iyi olmadığını düşündüğümüz bir kısım varsa görüşümüzü bildiririz. Fakat programların olduğu sırada birbirimizin zor zamanlar geçirdiğini anlıyorduk. Düşüncelerimizi söylemek yerine birbirimize destek olduk. Birbirimize inandık ve eğer iyi yapabildiysek bir diğerimizi övüyorduk.


ACE TURKEY EKİBİ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

CHOICE SOHBET HATTI