A.C.E'in Xsportsnews Röportajı

Kendilerine güvenen “yetenekli grup” A.C.E, yeni bir albümle geri döndü.


‘A.C.E Adventures in Wonderland’ albümünün başlık şarkısı olan “Take Me Higher” ile 7 Haziran’ da tanıtımlara başladılar.

   Başlık şarkısı olan ‘Take Me Higher’ orta tempolu, akustik enstrümanlar içeren bir alternatif parça olmasına rağmen sakin R&B-pop melodisine sahip. Wow şarkının rap kısmının hazırlanmasına yardımcı oldu. Şarkı sözleri fantastik bir dünyaya düşmüş aşık bir adamı anlatıyor, iç açıcı melodisi de A.C.E üyelerini temsil ediyor.

   Jun: Uzun bir aradan sonra geri dönüşümüzü yapacağız, bu yüzden gergin olmamızın çok dağal olduğunu düşünüyorum. Fanlarımız çok bekledi. İlk olarak A.C.E ile uzun bir süre sonra, birlikte hazırladığımız albümü çıkarabildiğimiz için mutluyum. Lütfen daha önce gördüğünüz bizleri farklı şekillerde görmeye hazır olun. 

   Donghun: En küçüğümüz Chan şu anda UNB ile çalışıyor, bu yüzden şimdilik yollarımız farklı. Birlikte olamamamız üzücü, ama Chan geri geldiğinde onu bir A.C.E üyesi olarak gururla karşılamak istiyorum. Bu albüm için çok çalıştık, umarım tanıtımlarımız iyi geçer.

   A.C.E geri dönüşlerini “Callin’ den 8 ay sonra yaptı. Bu geri dönüş öncesi üyeler The Unit ve MIXNINE da kendilerini halka gösterdiler.

   A.C.E Jun ve Chan ‘The Unit ‘de , Donghun,Wow ve Byeongkwan ise MIXNINE’da yer aldı. Chan final grubuna kaldı ve UNB ile çıkış yaptı, Donghun ve Byeongkwan da final grubuna kalmışlardı, ancak çıkışlarını beklerlerken bu çıkış iptal edildi ve A.C.E’ e geri döndüler.


   Çıkışlarının iptal olmasına rağmen bir takımın farklı şovlarda yer alarak 3 üyesinin başarılı olması bir rekor. A.C.E in yetenekleri ortaya çıktı.

   En genç üye Chan UNB grubunda aktif, ancak Donghun ve Kim Byeongkwan MIXNINE çıkış grubuna kalmalarına rağmen, YG ve diğer şirketlerin anlaşamaması nedeniyle çıkışları iptal edildi. 

   Kim Byeongkwan: En başta farklı programlarda yer almamızın nedeni A.C.E adını daha fazla insana duyurmaktı. Bir süre sonra çıkış yapacak gruba kalmak istediğimi düşündüm. O grupla tanıtımlara başlayabilmek için kendimi ve A.C.E adını daha çok yaymalıyım diye düşünüyordum, olmadığı için üzgünüm, yazık oldu. Ama bunun sayesinde A.C.E ile çabucak bir geri dönüş hazırlayabildik, bu yüzden olanlar o kadar da kötü değil. Grup olarak tanıtım yapamayacağımız bir durumdaydık, bu yüzden beşimiz bir arada olmasak da en azından 4 kişi olarak devam edebildiğimiz için mutluyum.

   Donghun: Bence yazık olan çok şey oldu. Çünkü bu gerçekten istediğimiz bir şeydi, bunun hayalini kurduğum anılarım var. Artık buna A.C.E için verilmiş bir şans olarak görmeye başladım. MIXNINE çıkılının iptal olmasına rağmen kendi takımıma döndüğüm için mutluyum. MIXNINE yarışmasında beni desteklemiş olan insanlara A.C.E ile kendimi gösterebilmek için çok sıkı çalıştığımı düşünüyorum. 

   Bu geri dönüş ile Kim Byeongkwan, sahne ismi olan Jason’ ı kendi adına çevirdi. Bunun nedeni MIXNINE yarışmasında insanların onu gerçek adıyla tanımış olması.

   “İnsanlar beni Jason olarak tanımıyordu. Menajerimizin annesi bile Kim Byeongkwan’ı tanıyordu, ama Jason’ı tanımıyordu. Beni gerçek adımla tanıyan insan sayısı daha fazla olduğu için tanıtımlara kendi adımla devam etmeye karar verdim.”

   MIXNINE’da yer almış bir diğer üye Kim Sehyoon sahne adını değiştirmedi ve hala ‘Wow’ olarak devam ediyor. “İsmimi değiştirmedim çünkü ‘Wow’ küçüklüğümden beri kullanmak istediğim sahne adıydı.”

   Katıldıkları müzik programlarında MIXNINE yarışmasında beraber yarıştıkları ONF ile aynı anda yer alacaklar.


   Kim Byeongkwan,Donghun: ONF ile aynı gün geri dönüş yapıyoruz. MIXNINE sürecinde çok yakınlaştığımız bir grup, aynı anda ger dönüş yapacağımızı da haberlerden öğrendik. Bunu heyecanla bekliyoruz, farklı olacak. Müzik programlarında görüşmekten çokça bahsetmiştik, bu küçük dileğimiz gerçekleşeceği için heyecanlıyız. 

   Yeni tanıtımlarda A.C.E üyeleri renkli saçlara sahip. Donghun parlak kırmızı, Byeongkwan açık pembe, Wow büyüleyici bir sarı ve Jun ise daha önce görmediğimiz siyah saçlarla yeni bir imaj gösteriyor. 

   Kim Byeongkwan: Neredeyse ağlayacaktım çünkü saçımı 5 kez açtırmak zorunda kaldım. Pembe rengin bana yakışıp yakışmayacağını düşündüm, bu yüzde endişelendim. Makyaj yapılmadan önce emin değildim, ama makyaj ve kıyafetimle birlikte emin oldum. Sanırım bu rengin bana önerilmesinin nedeni değişik şeyler denememi, her zamankinden farklı olmamı sağlamaktı.

   Donghun: Aslında renk daha da kırmızıydı, ama rengi açıldı. Klibi çekerken renk gerçekten göze çarpıyordu, bundan memnunum. Kısa saç daha çok seviyorum, bu yüzden yaz zamanında tekrar kısa saçlı olduğum için iyi hissediyorum.

   Wow: Eskiden saçlarımı siyaha boyardım, 20li yaşlarımın başında mint rengini denedim. Yirminin ortalarından beri siyah saçlıyım, bu yüzden boyama konusunda emin değildim ama beklediğimden daha iyi oldu. 

   Jun: Bunun tam zıttı, saçım her zaman açtırılmıştı, ama siyah saç da çok seviyordum. Beyaz, sarı, pembe, mor saç renklerini çok kullandım. Ama şu anda kendimin alışık olmadığım bir yönünü görüyorum.

   Çıkışlarından beri ilk albümlerini 4 kişi olarak yayınladılar, UNB ile aktivitelerine devam eden Chan için ne söylemek isterler? 


   Byeongkwan: Umarım hastalanmaz. Chan iyi yemek yer fakat kolayca hastalanır. Bağışıklığı zayıf olduğu için endişeliyim. Yeterli uykuyu alamadan tanıtımlara devam ediyor, iyi bir imaj gösterebilmek için de çok çalıştı, onunla gurur duyduğumu söylemek istiyorum.

   Jun: Dürüst olmak gerekirse, Chan’ın finale kalışı harika bir şeydi, 9.sıra için dört adaydan birisiydi. Yarışmada beraber olduğumuz için de ne kadar sıkı çalıştığını gördüm, bu yüzden üyelerimizden birinin yüksek bir yere gelmesi beni duygulandırıyor. Çabalarının karşılığını alması mükemmel bir şey. Ona çok sarıldım ve o bana ağlayarak “Hyung, sen benden çok daha fazla çalıştın.” dedi. “Hayır öyle değil, senin için çok mutluyum, sıkı çalıştın.”

Çıkışlarını büyük bir şirkette değil de küçük bir şirket altında yaptıkları için çıkışlarına pek fazla insan ilgi göstermedi. Fakat A.C.E yavaşça yükseliyor ve üyeler, dünyaya takımlarını gösterebilecekleri günü hayal ediyorlar. 
   
   Geçen sene "Cactus" şarkısıyla çıkış yaptılarında A.C.E, yurt içinde ve yurt dışında "hot pants idolleri" olarak oldukça dikkat çekti. Bunun nedeni 'hot pants'in erkek idoller için alışılmadık olmasıydı.

   Jun : Kore'de görüşler kesin bir şekilde ayrılıyordu. Yurt dışındaki insanlar ise bunun "canlandırıcı" olduğunu söylüyor ve "Bir erkek grubu nasıl ateşli şortlar giyerek böyle güçlü bir koreografide dans edebilir?" diye düşünüyorlardı. Bence açık kültürleri sayesinde yurt dışından iyi tepkiler aldık.

   "Callin'" yayınlandıktan ve "MIXNINE" ile "The Unit" yarışmalarına katıldıktan sonra A.C.E "Take Me Higher" başlık şarkılı yeni bir albüm ile geri döndü.

   Jun: Cactus de Callin' de EDM türünde şarkılardı. Kore'de bu alışılmışın dışında bir tür, şarkı da performans da güçlüydü. Take Me Higher'ın pop, R&B ve funk melodisi, onu yaza uygun havalı bir parça yapıyor. Duyduğunuzda sizi daha iyi hissetiren bir şarkı. Beşimiz pratik yapmıştık ama Chan UNB ile promosyonlara katıldığı için dördümüz sahneye çıktık. Bu nedenle çok daha fazlasını hazırladık. Bence öncekinden daha farklı bir izlenim bırakabiliriz.

   Donghun : Bu araba sürerken ya da yürüyüşe çıkarken dinlemek için güzel bir şarkı. Bu şarkı canlılığın ve güçlülüğün harika bir kombinasyonu ve yeni bir performans türü.


   A.C.E buskingler yapmaya başlamıştı ve geçtiğimiz Mart ayında 1500 katılımcılı sağlam bir konser verdi. Solo konser vermek tüm yeni grupların hayalidir, bunu başardıkları için çok mutlu olmalılar.

   Donghun: 7 kişilik kalabalığa busking yaparak başlamıştık ve bir sene sonra 1500 kişiye konser verdik. İlk hedefimiz olarak kendi konserimizi verebilmek için çok sıkı çalıştık ve bu kadarını başardık. Bunun anlamının çok daha fazla olduğunu düşünüyorum. Fanların bizim için yaptıkları tüm etkinlikler hatırlamaya değer ve unutulmazdı. Hepsi çok anlamlıydı, mutluydum. Her şey adım adım gerçekleşince, daha anlamlı geliyor. Seneye daha çok fanla buluşabileceğim bir yerde olmak istiyorum, bu nedenle bu albümde daha hevesliyim.

   Kim Byeongkwan : Buskingler ile başlayıp yavaş yavaş izleyicilerin arttığını görmek, 1500 kişi ile bir mekanda bulunmak.. İlk kez ailem, arkadaşlarım ve şirketim hep birlikte aynı yerdeydiler. Takımımızı göstermek için bulunduğumuz bu konumda çok gergindim ama sonunda daha iyi hissettim. Tabi ki konser sırasında gözyaşları deniz oldu. Sanırım ebeveynlerime şimdiye kadar tam olarak bunun üzerinde çalıştığımı gösterdim. Adım adım yükselmeye devam etmek ve Gocheok Sky Dome'da performans sergilemek istiyorum.

   Jun : Busking yaparken sadece fanlarımız değil oradan geçen insanlar da oluyordu. Bu sefer sadece gerçek fanlarımız toplandılar, bu çok anlamlıydı. Koreli fanlarımızı ilk kez yakından gördük. Bol bol iletişim kurmuştuk ama onlarla buluşmak bir ilkti. Orada onca insanın olduğuna inanamadım. Bu aynı zamanda ebeveynlerimize işlerimizin nasıl gittiğini gösterebildiğimiz bir gündü. Ebeveynlerimin ağladığını görmek oldukça şaşırtıcıydı. Çok farklı göründüğümü söylediler. Bu asla unutmayacağım, anlamlı bir gündü.

   Sıkı çalışmalarından ve uzun bekleyişlerinden sonra A.C.E ilk hedefine ulaştı ve yeni hedefler belirliyor. Sırada ne olduğunu sabırsızlıkla bekleyerek onlara hedeflerini sorduk.


   Kim Byeongkwan : Geçen sefere kadar dijital tekli çıkardık ve pek fazla programa çıkamadık. Fanmeeting ya da fansign düzenlemediğimiz için, bunu yapmayı ve birçok programda ve varyete şovda yer almayı umuyoruz. Dilerim bu albümle birçok fanla buluşabiliriz.

   Jun : Fanlarımız A.C.E'in kim olduğunu biliyorlar ama birçok kişi bizi "hot pants idolleri" olarak hatırlıyor. Umarım bu promosyonlar ile insanlar "hot pants idolleri" ünvanını unutur ve yüzlerimizi hatırlamaya başlarlar. Bu promosyon döneminde umarım insanlar "Ah, bu çocuklar A.C.E" derler.

   Wow : İnsanlara yazı düşündürecek bir performans sergilemek istiyorum. Yaz geldiğinde insanlara A.C.E'in şarkısını düşündürecek bir sahne ortaya koymak istiyorum, bu nedenle unutulmaz bir performans sergilemeyi diliyorum.

   Donghun : Bence bu sefer şarkımız gerçekten güzel. Bunun popüler bir tür olduğunu düşünüyorum. Umarım birçok kişi bunu beğenir. Biraz hırslıyım ama umarım şarkımız müzik listelerine girer. Bu hazırlamak için çok uğraştığımız bir şarkı olduğundan, umarız şarkıyı dinleyen pek çok kişi mutlu olur. Bu şarkı sayesinde insanların A.C.E' i tanımalarını ve mutlu olmalarını umuyorum.

ACE TURKEY EKİBİ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

CHOICE SOHBET HATTI