A.C.E'in Boon Kakao Röportajı


S: Üyelerin normalde nasıl giyindiklerini merak ediyoruz.

Donghun: Farklı tarzları seviyorum. Sokak tarzında da giyiniyorum özenli bir şekilde de.
Eğer Jun’un tarzına sade/düzenli dersek, Byeongkwan günlük/rahat/öylesine giyiniyor. Wow’ a gelirsek, sanırım sadece Wow tarzında giyiniyor (güler).
Ama Chan ona ne verirsek onu giyer. Şu anda UNB ile olduğu için bizden çokça tavsiye alıyor. UNB aktiviteleri biter bitmez geri dönmesini istiyorum ki beraber eğlenebilelim!


S: Şu günlerde hoşunuza giden bir marka var mı?

Jun: Pahalı markalara yönelmiyorum ama beni iyi gösteren ve kullanışlı olan kıyafetleri alıyorum. Genelde yükselişte olan markalardan giyiniyorum (güler). İlerde istediğim markaları giyebilmek için sıkı çalışacağım, ama şimdilik kendi sınırlarım içinde güzel kıyafetler giymeye çalışıyorum.


S: İdol olduğunuz ve çokça makyaj yaptığınız için cildinize çok iyi bakmanız gerekiyordur. Cildiniz ile nasıl ilgileniyorsunuz?

Donghun: Önceden cildime nasıl bakacağımı pek bilmiyordum ama son zamanlarda pek çok şey öğrendim. Artık farklı cilt tiplerine özel kozmetik ürünleri olduğunu öğrendiğim için kendi cildime uygun olanları alıp kullanıyorum. Makyaj ürünlerini çok kullandığımız için gözeneklerim büyüdü, bu yüzden onları küçültmek için uğraşıyorum (güler).

Byeongkwan: Cildim her şeyden kolayca etkilenen bir yapıya sahip, bu yüzden makyaj yapılan günler yüzümü yıkamayı ihmal etmiyorum ve maske kullanıyorum. Ayrıca yaz ayında olduğumuz için nemlendirici kullanmak ve uyumak da yardımcı oluyor.


S: Geri dönüşünüz 7 Haziranda olacak ve bu geri dönüşü merak ediyorum. (Röportaj 30 Mayıs'ta oldu)

Jun: 8 ay sonra geri dönüyoruz, bu kadar uzun zamandan sonra hayranlarımız ile görüşebilmek heyecan verici. Hayranlarımız bizi çok bekledi ve ayrıca, bu sefer 5 değil 4 kişi olarak çalışmaya alışmamız gerekiyor, çünkü küçüğümüz Chan şu anda UNB ile çalışıyor, 4 kişi olarak sıkı çalışacağız.


S: 5 yerine 4 kişi ile çalışmanın zorlukları var mı?

Donghun: Şarkıyı ifade edişimizde büyük bir değişiklik olduğunu fark ettim. Doğruyu söylemek gerekirse 5 kişi zaten az, bu yüzden şarkıyı 4 kişi ile ifade etmeye çalışmak zor. Ama yine de bu albümü hazırlarken çok geliştiğimizi düşünüyorum.

Bu şans sayesinde üyelerimizin zayıflıklarını yenebileceğimizi düşünüyorum. 4 kişi olarak sahne aldığımızda hatalarımız çok daha net belli olur, bu yüzden bizi daha sıkı çalışmaya itecek. Ama Chan geri döner dönmez A.C.E' in mükemmel halini gösterebilmek istiyoruz.


S: MIXNINE ile çıkış yapamamanız büyük şanssızlık. Yine de çok şey öğrenmiş olmalısınız, neler öğrendiniz?

Byeongkwan: Öncelikle farklı takımlarda yer alışımız sayesinde bazı şeyleri farklı açılardan gördük. Yetenekli stajyerler ve bunun yanında çoktan çıkış yapmış insanlarlaydık, bu yüzden pek çok şey öğrendik. Mesela ben cilt bakımı , diyet ve bu gibi konularda bilgi edindim. Bence A.C.E ile çalışmam ve MIXNINE TOP9 çıkış grubuyla çalışmam çok farklıydı. MIXNINE özgüvenimi arttırma konusunda büyük bir şanstı. Farklı türler deneme imkanına sahip oldum, bu yüzden kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum.

Donghun: Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Üyelerim benim için çok değerli, 365 gün birlikteyiz. 3 yıl boyunca pratik yaptıktan sonra çıkış yaptım, ama bunun önemini programdan önce anlamamıştım. Bu dünyada hiçbir şeyin garantisi yok. Bütün üyelerimizin sıkı çalışmaları sonucu A.C.E' in varolduğunun farkına vardım. MIXNINE çıkışımızı yapamamış olsak bile Byeongkwan da ben de çok şey öğrendik.


S: A.C.E “The Unit” ve “MIXNINE” dan beri gündemde, ayrıca yetenekli idoller olarak tanındınız. Bu reaksiyon hakkında düşünceleriniz neler?

Wow: Böyle bir tepki almak iyi hissettiriyor. Bu beklentileri her zaman yaratmak kolay değil, bu beklentileri her seferinde karşılayabilmek için sıkı çalışmamız gerekiyor. 

Donghun: Hala bu tepkilere inanamıyorum. İdol veya şarkıcı, sahnede sadece 3 dakika parlayabilmek için çok fazla efor gösterir. Şu günlerde ‘Bunu gerçekten yapıyor muyuz?’ diye düşünene kadar çalışıyorum. Fanlarla çokça iletişim kurabilmek için sıkı çalışıyoruz. Daha da sıkı çalışıp fanlarımıza iyi müzik dinletmeliyiz (güler).


S: Japonya, Brezilya ve Kanada’daki yabancı hayranlarınızla görüştünüz, bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?

Jun: Uçağa çokça binebildiğimiz için iyi hissediyorum. Kore’de bizi seven hayranların olması beni büyülüyor, ama Kanada ve Brezilya gibi ülkelerde hayranlarımızın olması daha da büyüleyici. 

Sosyal medya hem yerli hem yabancı fanlarımızla iletişim kurmamıza yardımcı oluyor. Tabiki, fanlarımız başka bir dil konuşuyor, ama aynı müzik zevkini paylaşmamız büyüleyici. Bu da sıkı çalışmamız için bir motivasyon/neden.


ACE TURKEY EKİBİ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

CHOICE SOHBET HATTI