A.C.E'in Sports Donga Röportajı

 23 Mayıs 2017 A.C.E grubu çıkış yaptı. Her şeyden vazgeçip evlerine dönecekken bir araya geldiler. Çaresizlikle 10 kişiden daha az insan ile busking(sokakta gösteri) yapmayı ve eleme şovlarına katılmayı denediler.



Çıkışlarını 1 sene önce yaptılar. Şu ana kadar 3 single albüm çıkardılar. Repackage albümlerini ayın 7’sinde , UNB ile aktif olan Chan’sız, çıkardılar. Üst seviye bir grup olmalarına daha uzun bir yolları olmasına rağmen bir sene içerisinde çokça geliştikleri açık. Parlak kişilikli ve yetenekli A.C.E üyeleriyle tanıştık. Geçen sene yaşadıklarımı göz önüne alarak, stajyerliklerine göre şu an daha endişeli olduklarını itiraf ettiler.

Jun: Stajyerlik zamanımı en zor anlarım olarak düşünüyordum, ama çıkış yaptıktan sonra başka sıkıntılarım oldu. Gerçekten albüm çıkardığımızda daha popüler olacağımızı düşünmüştüm. Bizi destekleyen hayranlarımız ile çok iyi bir ikiliyiz, ama hedefimizdeki gibi bilinen bir grup olamadık. Sonuçlarla geri döndüğümüz çalışma odamızda boşluk hissettik. Kıdemlilerimizi görüp onlar gibi olmak istiyoruz, ama yeterli imkanımız olmadı. Bu bastırılmamış bir susuzluk gibi . Bu albümle grubumuzun biraz daha bilinir olmasını istiyorum.

Byeongkwan: Tek başıma olduğum zamanlar, stajyer olduğumda başka bir şey istemeyeceğimi düşünüyordum. Stajyer olduğumda ise çıkış yapımca başka bir şey istemeyeceğimi düşündüm. Ama çıkış yaptıktan sonra başka şeyler de çıktı. Sahnede 3 dakika bulunma şansımız var, yine de bu şans için çok sıkı çalışmalı gibi hissediyorum. Yayınlara çıkmanın zor olduğunu biliyorum. Başarılı ve ünlü olmayı istiyorum. Hayranlar için elimden geleni yapacağım.

Kpop endüstrisinde uzun süre bulunabilmenin temeli yetenek. A.C.E kendine güvenerek özelliklerinin canlı performans olduğunu söyledi. Bu A.C.E in gururu. Yeni şarkıları “Take Me Higher” etkileyici yüksek notalar barındırıyor. A.C.E bunu yapabileceğine inandı ve sıkı çalışarak bunu başarıyor.

Donghun: Canlı sergilemek için çok zor bir şarkı, ama canlı sergilememek de olmaz. Pratik odamızda şarkı söylerken koştuk. Hem şarkı söyleyip hem dans edemediğimiz bölümler için özel performans kesitleri hazırladık. Canlı performans yapan bir grubuz, bize özgün özelliklerden biri, bundan vazgeçmek istemiyoruz. 

Jun: Şirketimizin şartı mükemmel canlı performans (dans&şarkı söyleme) . “Bunu yapacaksak ikisini de mükemmel yapalım” diye düşündük. En başta yapması zordu, ama başardık. 

Hayalleri olan A.C.E’e bu albüm ile neler başarmak istediklerini sorduk. Lider Jun, mantıklı bir şekilde bakılırsa, onları tanıyan insanlardan çokça ilgi aldıklarını söyledi. Kim Byeongkwan imza günleri düzenlemek ve varyete şovlarında yer almak hedefinin olduğunu söyledi. “Umarım fanlarla bir araya gelmek için çokça imkanımız olur, o kadar çok programda yer alırız ki fanlar takip etmekte zorlanır.” Donghun bir ödül seremonisine katılmak istediğini söyledi. “Unutulmaz bir performans göstermek istiyorum. 



Mayıs 2017de yolculuklarına başlamış olan A.C.E, önümüzdeki senelerde de bu yolculuğa devam edecek. Doğru zamanı bekliyorlar. Tam bir sene sonra, A.C.E in yazının nasıl olacağını düşünüyorlar?

Kim Byeongkwan :Bir yıl önce, bu kadar ilerleyip ilerleyemeyeceğimi merak ediyordum. Her şeyin yolunda gidip gitmeyeceğini düşünüyordum. Önceki seneye göre bence çok daha iyiyiz. Nasıl olacağımızı bilmiyorum ama umarım bir sonraki sene şirketimiz, fanlarımız ve ailemiz gururla havalı bir grup olduğumuzu söyler. Bir de umarım popüler aktivitelerde yer alır, müzik listelerine girer ve çokça varyete şovunda yer alırız.

Jun: Daha fazla hayranla tanışmak istiyorum. Hayranlarımızın gurur duyacağı bir sanatçı olmak istiyorum. Hayranlarımızın bizim hakkımızda “Bizim Şarkıcılarımız” diyeceği bir adı taşımak istiyorum. Elimden geleni yapacağım.

Wow: Geçmişe baktığımda çokça pişmanlık duyduğum şey var. Umarım bir sonraki sene geçmişe baktığımda her günümü pişmanlığım olmadan  yaşadığımı fark ederim. Önümüzdeki seneye elimizden geleni yaparak ve tutkulu bir şekilde girmeyi umuyorum. 

5 kişilik A.C.E in her üyesi yarışma programlarında tecrübeli. Kim Byeongkwan KBS KPOPSTAR 2011de yer aldı, Donghun Mnet Superstar K5 2013 de ilk 10 a girmeyi başardı. Chan, Jun ve Wow ın kendilerine has durumu ise, çıkışlarından sonra survival showlarda yer almaları. Chan ve Jun The Unit, Donghun, Byeongkwan ve Wow ise Mixnine da yer aldı.

Donghun: Bu yarışmada bulunmak kolay değildi, ama elimizdeki en iyi şanstı. A.C.E in adını duyurmayı çok istiyordum, elimden geleni de yaptım.

Kim Byeongkwan: Kolay bir karar değildi. Ama çok fazla insanın A.C.E’i tanımasını umarak yaptık.

Wow: İnsanlar A.C.E i tanısın diye yaptık. Elimizden geleni yaptık. Sahnede bulunma imkanımın tadını çıkardım. Her bir sahne/performans değerliydi.

Jun: Çıkış yaptıktan sonra bir yayında bulunabilmenin zor olacağını hissettik. Bizim in iyi bir imkan olduğunu düşünerek katıldık. Ve elimizden geleni de yaptık. Bizi tanıyan insan sayısı arttı. Beklediğimizden daha iyi sonuçlar elde ettiğimizi düşünüyorum, ve bunun gibi bir röportaja katılma şansımız da oldu. Güzel anılar yarattık.

Donghun ve Byeongkwan MIXNINE ile çıkış yapacak guruptaydı, ancak YG ENTERTAINMENT’tan çıkan aksilik buna engel oldu. Sahnede olmanın ne kadar önemli olduğunu düşünürsek çok zor olmalı. 

Donghun: Çaresizdim ve farklı bir bakış açım vardı. O kadar çalıştığım için çok üzüldüm. Ama bu bir son değil. Şirketimize ve A.C.E üyelerine sahip olmak rahatlatıcıydı. Daha sıkı çalışmam gerektiğini hissettim. Önümüzdeki tanıtımlar benim için çok anlamlı. MIXNINE da olduğumdan daha çaresiz hissediyorum.

Kim Byeongkwan: Adımızı duyurmak için sıkı çalıştım ve final grubuna kalmak için çok ciddi istek duydum. Haberleri duyduğumda yazık olduğunu düşündüm. Ama başka bir açıdan bakarsak, eğer MIXNINE ile çıkış yapsaydık Jun ve Wow ile sahne alma imkanımız olmayacaktı. Yani MIXNINE grubunun iptal oluşu bir bakımdan 4 kişi olarak hemen geri dönebilmemizi sağladı. Şahsen ben o kadar şeye yazık olduğunu düşünüyorum, ama A.C.E için iyi oldu. Pişmanlık duymadan istediğim şeyleri yapabilmenin doğru olduğunu düşünüyorum.



5 üyeden Chan, final grubuna kalmayı başardı ve UNB ile tanıtımlara devam ediyor. Kalan dört üye hayranlarla buluşuyor, başlık şarkısı “Take Me Higher” olan repackage albümlerini yayınlıyorlar. Jun, Donghun, Kim Byeongkwan ve Wow, en küçük üye Chan’a destek mesajlarını gönderdi.

Donghun: Chan nerede olursa olsun o bizim kardeşimiz, üyemiz ve A.C.E parçamız. UNB de çok iyi gidiyor, beni şaşırttı. Onun performansı bizi cesaretlendiriyor. Chan geri döndüğünde takım çalışmamızın bozulmaması için ayrı kalmamamız gerektiğini düşünüyorum. Chan uykusunu iyi alamıyor, bu yüzden umarım kendine dikkat ediyordur. Umarım üyelerle tartışmadan iyi anlaşıyordur. 

Jun: Kore’de dans ve şarkı söyleme konusunda yetenekli pek çok insan olduğunu düşünüyorum. Ama yeteneklerimizi gösterebilmemiz için çok imkan yok. Çok iyi olan insanların arasında iken işler “Bu insanlar neden burada?” aşamasına geldi. Kötü hissettik. Sahnede insanlarla tanışmak hem tuhaf hem de güzel hissettiriyordur. Aynı dostlarla paylaşılan bağ gibi. Eğlenceli olacağını umuyorum.

ACE TURKEY EKİBİ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

CHOICE SOHBET HATTI