Haru*hana Dergisi 52. sayı A.C.E Röportajı


Zepp Gösterileri olacak!

Yeni şarkımızın performansını merakla bekleyin~

 -Chan’ın dans hazırlıkları da iyi gidiyor! Yeni şarkının can alıcı kısmı gösterilecek olan kaslarda/sixpacklerde...

 -Popülerliği gittikçe artmakta olan A.C.E, Ağustos ayında Tokyo ve Osaka’da bağımsız performans sergileyecek. Japonya’daki bu gösterileri önemli yapan özellikler neler?

 BK: Uzun bir süre sonra beş kişi olarak yapacağımız ilk gösteri. Yeni şarkımızı ve diğer şarkıları gösterme imkanımız olacak, ayrıca bunu Kore’deki şovlardan farklı bir his ile yapmayacak mıyız?

 DH: Albümümüz yayınlandıktan sonra olduğu için size bir sürü şarkı göstereceğiz. Bunu iple çekiyorum.



JUN: Zepp Sahnesi şu ana kadar performans sergilediğimiz yerlerden en büyüğü olduğundan gergin hissediyorum. Mart ayındaki performansımız da gerçekten eğlenceliydi, ama bu sefer daha farklı bir havası olacak, lütfen heyecanınızı kaybetmeyin.


CHAN: Zepp’ te sahne alabileceğimizi duyduğumda hem şaşırdım hem de mutlu oldum. Sahne heyecanımızı herkesle paylaşabilirsek eminim ki eğlencemizi de ikiye- üçe katlayabiliriz.

WOW: Önceki performansımız gibi, herkesin bize destek olması ve güç vermesi sayesinde size havalı bir performans sunacağız.

 -Kore’deki albümünüzü Haziran ayında yayınlamış ve 4 kişi olarak (Chan hariç) tanıtımlarını yapmıştınız değil mi?

CHAN: Tanıtımlara katılamadığım için pişmanlık duyuyordum, ancak bir yandan da abilerimin sıkı çalışmalarını görmek içimi rahatlatıyordu. Onlar bu yolu benim adıma hazırladıkları için geri dönebileceğim. Gerçekten çok minnettarım.

 JUN: Yeni şarkımız “Take Me Higher” dan bahsedecek olursak, MV’de gözükenden fazlası var. Daha çok kas fotoğrafladık. Kamera arkası görüntüleri yayınlanırsa eminim şaşıracaksınız.

-Koreografinizde de gözümüze çarpan kaslarınız önemli noktalardan biri, değil mi?



DH: Evet, aslında her birimizin ayrı bir özelliği/çarpıcılığı vardı. Benimki cropped(yarım) tişört giymiş olmam ve kaslarımdı. Byeongkwan için bu kolsuz tişörtler ve omuzları, Wow için köprücük kemikleri ve Jun için gözlükleriyle canlı ve entellektüel görüntüsüydü. Bunkar zamanla birbirine karıştı *güler*.


CHAN: Benim hazırlıklarım da iyi gidiyor! “ karakterim var (Kral anlamına gelen ve sixpack gibi gözüken karakter) ! *güler* Her yerde, her an ‘kral~’ diye seslendiğinizde hemen karnımda belirecekler. Ama ağustostaki gösteride.. sadece birazcık gözükecek.

-Albümünüzün adında olduğu gibi (“A.C.E Adventures in Wonderland”) en güçlü maceraperest ruhuna sahip, korkunç şeylerden etkilenmeyen üyeniz kim?

BK:Canavar ve hayaletlerden korkmayan kişi Wow-hyung!

Wow: Evet, korku filmlerini de gözümü yummadan seyredebiliyorum.

BK: Ancak maceraperest bir ruha sahip olduğunu düşünmüyorum *güler*. Galiba konu macera olduğunda Donghun en iyisi. Çünkü yeni modaya ayak uydurmayı biliyor. Ayrıca ben de define avına çıkıp dünyayı gezmeyi istiyorum.

DH: Ama Byeongkwan endişelenmeye bayağı yatkın. Hep “Gerçekten iyi mi acaba?” diye düşünüyor *güler*.

JUN: Beklediğiniz gibi bu kişi Donghun hyung, en büyüğümüz. Bir sıkıntı olduğunda önümüzde durur ve bizi kollar, çoğu şeyi de denemek ister. Liderlikteki eksiklerimi o tamamlıyor.

DH: Önceden böyle değildim, ama bir şekilde sorumluluk  duygularım ortaya çıktı. Çevremde yaşananlar bugünkü kişiliğimi yarattı.

CHAN: Bence cesur olanlar Donghun ve Byeongkwan. Maceraperest ruhu olan da Jun. Yemek yaparken değişik malzemeleri bir araya getirmekte oldukça iyi, bazen ağza alınamayacak bir hale gelseler bile *güler*.  Ayrıca şu an bulunduğumuz ve ilerlediğimiz yol, yaptığımız seçimler de birer macera. Jun da bir lider olarak bizi her seferinde doğru yola yönlendiriyor.

-Uzun bir aradan sonra Japonya’ya gelmiş beş kişinin performanslarının hep birlikte tadını çıkaralım!

Anahtar Kelime: MÜZİK

Albümünüzdeki şarkı sözleri ve isimleri hakkında sorulmuş sorular! Günlerinizi nasıl geçirdiğinizi ve moralinizi yükselten şeyleri medyaya duyuracağız.

‘’CACTUS” den;

Hangisini tercih edersiniz, tatil günlerinizi tek başınıza geçirmeyi mi yoksa bu günleri başkaları ile paylaşmayı mı?

DH: Yapmayı sevdiğim şeyler derin düşüncelere dalmak, tek başıma film izlemek ve alışveriş yapmak olduğu için tatillerimi yalnız geçiren birisiyim.

JUN: Ben de öyleyim. Günlük hayatta düzenli olarak fiziksel gücümü kullandığım için tatillerimde rahatça dinlenebilmek istiyorum, evde leziz yemekler yiyip film izlemek gibi. Genelde akşam yemeğinde tavuk, gopchang(ızgara dana eti/ domuz bağırsağı), dokbal (tavuk ayağı) yiyorum. Bazen de Donghun’la birlikte yemek sipariş ediyor ve birlikte yiyoruz.



WOW: Ben de tek başıma zaman geçirmeyi seviyorum. Film ya da drama izlemek ve bisikletimle Han Nehri’ne gitmek gibi şeylerden hoşlanıyorum.

BK: Bence de. Önceden arkadaşlarımla buluşma isteğim daha fazlaydı, ama büyüdükçe gürültülü ortamlardan rahatsızlık duymaya başladım. Tatillerimde saunaya gitmek, oyun oynamak ve webtoon okumayı seviyorum.

CHAN: O an ne hissettiğime göre değişiyor. Tek başıma olmak istediğim zamanlarda yemek siparişi verip bütün tatilimi içeride geçiriyorum. Tatilimi başkalarıyla geçirmek istediğim zamanlar da oluyor. Kendi başıma zaman geçirme konusunda bir sıkıntım yok, tek başıma da restoranlara gidiyorum. Eğer iki kişi olarak giderseniz hangi mezeyi isteyeceğiniz konusunda tartışabilirsiniz *güler*.

“TAKE ME HIGHER” dan;

CHOICE dışında sizi mutlu eden şeyler neler?

DH: Kıyafetler. Alışveriş yapmak veya havalı kıyafetler giymek bile modumu yükseltiyor. Ancak eğer zamanım yoksa ve rastgele bir şeyler giydiysem bütün gün kötü hissediyorum.

JUN: Benim için uyku. İyice uyuduktan sonra iyi bir durumda oluyorum, bu da iyi hissetmemi sağlıyor.

BK: Eşofmanlar. Eğer sevdiğim kıyafetleri giyiyorsam bu beni gerçekten motive ediyor. Ama eğer giydiğim şeyden memnun değilsem pratik yapasım gelmiyor. Kıyafetin görünüşünden çok, dans ederken nasıl durduğunu önemsiyorum. Diğer kıyafetlere oranla çok daha fazla eşofmanım var.

WOW: Bisiklet sürmek. Müzik dinleyerek bisiklet sürmek beni iyileştiriyor. Ne zaman olduğu hiç fark etmiyor, ama genelde bunu gün doğumunda yapıyorum.

CHAN: Benim için sahnede bulunmak ve yemek! Yemek yediğimde kendimi iyi hissediyorum. Özellikle yakiniku. En sevdiğim et türü dana eti. Tavuk ve domuz etini de seviyorum. Kuzu eti de fena değil sanırım.

“CALLIN’” den;

En sevdiğiniz takma isminiz hangisi?

DH: Küçükken “Dongdong” du. Şu aralar da Byeongkwan bana “GOD-Don-hyung” (Tanrı Donghun) diyor.

JUN: Hayranlarımızın soyadımı kullanarak bana “Park Lider” ismini vermesi beni etkiledi.

WOW: Hayranlar bana “Baş melek” dediğinde mutlu oluyorum.



BK: Ben “Byeong-chan” ı seviyorum.

CHAN: “Evsiz” *güler*.  Bu takma adı şortlarımla yayılmış bir şekilde televizyon izlerken Donghun vermişti.

-Üyeleri telefonunuza ne şekilde kaydettiniz?

BK: Ben sadece isimleri ile kaydettim ama alt dudağım büyük olduğu için Jun beni “Pelikan Kim Byeongkwan” olarak kaydetmiş *güler*.

WOW: Onları emojilerle kaydettim. Chan sevimli, bu yüzden “💩” . Donghun’un sert ve sağlam bir vücudu var, bu yüzden “🗿”. Jun bir palyaço gibi gürültücü, bu yüzden “palyaço emojisi”. Byeongkwan bana sürekli yalan söylediği için “burnu uzun emoji” *güler*.

CHAN: Donghun bende “Tanrısal main vokal” olarak kayıtlı. Jun “Ateşli-lider”, Byeongkwan ise Jason Derulo’dan esinlenilmiş bir şekilde “Derulo-hyung”. Wow havalı olduğu için “Klasik yakışıklı-hyung”!

“DESSERT”den;

Diğer üyelere benzediğinizi düşündüren durumlar neler?

WOW: Yemek yeme sevgisi!

BK: Bu doğru, yemek yemek ve oyun oynamak *güler*. Donghun ve Wow film izlemeyi seviyor, Jun ve ben de oyun oynamayı seviyoruz.

JUN: Chan ile benzer noktam pozitif oluşum. Biz, başarısız da olsak bir dahaki sefer için olumlu düşünecek insanlarız. Chan’ın güçlü bir düşünce tarzı var.

DH: Bunun dezavantaja dönüştüğü zamanlar da oluyor. Çok pozitif olduğunuz için de azar işitebiliyorsunuz *güler*. Byeongkwan ile benim inatçı oluşumuz benziyor. Israrcı olduğumuz için toplantılarda ikimiz de görüşlerimizden çokça bahsediyoruz.

JUN: Hiç bir şey için ısrar etmeyi bilmiyordum, ama sonrada Donghun’dan öğrendim.



CHAN: Donghun’un güleryüzlülüğünün benzer yönümüz olduğunu düşünüyorum. Jun ile ortak noktamız ise biraz şapşal görünmemiz *güler*. Byeongkwan’ın yaşı bana yakın olduğu için genel olarak benzerlik gösteriyoruz, Wow da düşüncelere daldığında birbirimize benziyoruz.

Kişiliklerini merak ettiğimiz 5 kişi hakkında!

Matrix diyagramları ile karakter analizi!
(Kendilerini davranış ve özelliklerine göre tabloya yerleştiriyorlar)



——EV——
Ev yaşantınızdaki düzenli, erken kalkan kişi ve bu kişinin tam tersi kim?

DH: Erken kalkıyorum, ama sanırım Wow kadar değil. Bence en düzenlimiz benim, bu yüzden kendimi yükseğe yerleştirdim.

CHAN: Hemen uyanamıyorum, ancak bu düzenli olmadığım anlamına gelmez *güler*. Donghun’ dan sonra en düzenli kişi benim!

JUN: Öyle mi acaba gerçekten?.. *güler*

BK: Aska uyanamıyorum, bu yüzden kendimi buraya koyacağım. Beni hep oda arkadaşım Jun uyandırıyor. Dürüst olmak gerekirse pek de düzenli sayılmam *güler*.

JUN: Kendi adıma konuşacak olursam, düzenli olamayacağımdan değil de...

DH: Orasını bilemiyorum *güler*.

JUN: Yapamayacağımdan değil~ *güler*. Bu yüzden de kendimi ortaya koyuyorum. Aşırı erken uyanmıyorum, temiz olup olmadığımdan da pek emin değilim...

DH: Belirsiz bir varlığa sahipsin *güler*.

JUN: Ne de olsa liderim. Merkezin sorumluluğu bana ait.
*Bütün üyeler güler*

WOW: Ben pek uyumuyorum.

BK: Gerçekten de öyle. Wow bir robot. Yalnızca 1-4 saat uykuyla yaşıyor.

WOW: Evet, az bile uyusam iyi durumda oluyorum. Bir de alarmlarımı yarım saat erkene kuruyorum, bu yüzden hemen uyanıyorum.

CHAN: Wow bir robot olduğu için o otuz dakikada pillerini değiştiriyor *güler*

WOW: Şu aralar evde pek vakit geçirmiyoruz, bu yüzden dağınık olacak zamanım yok. Yatağımda uyuyup uyanıyorum ve bu şekilde tekrar ediyor...

BK: (Robot taklidi yaparak) Sen bir robotsun o yüzden de bu şekilde...

WOW: *güler*



——MODA——
Üyelerin modaya olan ilgilerine ve moda anlayışlarına göre bir tablo!

CHAN: Modadan hiç anlamıyorum *güler*. Renkleri kombinleme konusunda kötüyüm, bu yüzden başkalarından tavsiye alıyorum. Genelde sorularımı modaya en uygun kişi olan Donghun’ a soruyorum.

DH: Bazen birazcık abartsam da... *güler*

CHAN: Evet... Hala anlayamadığım şeyler var.

JUN: Modaya ilgim var.

DH: Gerçekten bir ilgisi var.

JUN: Ama problem şu ki, sadece ilgi yeterli olmuyor *güler*. Kendimi buraya yerleştiriyorum çünkü modadan anlasam güzel olurdu.

CHAN: Donghun evde olmadığında “Bu kıyafetler iyi mi?” sorusunu Jun’a soruyorum. Jun “iyi olmuş” dese bile yolda Donghun ile karşılaştığımda bu şekilde nasıl dışarı çıktığımı soruyor.
*Bütün üyeler güler*

Bk: Ben birazcık eski kafalıyım. Hep tek tarzda/ takım olarak giyiniyorum.

WOW: Bence Donghun’dan sonra modadan en iyi anlayan benim.

CHAN: Katılıyorum!

DH: Modaya ilgisi olduğu ve modadan anladığı doğru, ama kıyafeti yok.

*Bütün üyeler güler*

WOW: Sadece çoraplarımı değiştiriyorum *~*



——YAŞ-KİŞİLİK——

CHAN: Wow’ın aşağıda olması gerekiyor.

DH: (Wow’ın ismini en aşağıya yerleştiriyor) Buraya değil mi?

WOW: Peki o zaman, ben yeni doğmuş bir bebeğim ~

JUN: Wow ve Donghun arasındaki fark inanılmaz~

WOW: Hep küçük kardeş gibi olmuşumdur, “şunu yap” tarzı şeyler söyleyemiyorum.

DH: Şimdi sura Byeongkwan’d a değil mi?

CHAN: Hayır, gerçekten biraz daha sağa kaydırman gerek (Kendi ismini ?) . Şu günlerde küçük kardeş gibi olan, “sevimlilik/tatlılık” denince aklınıza gelen kişi ben değil miyim? ( Bunları sevimli bir şekilde söylüyor ve barış işareti yapıyor)

BK: Ben kesinlikle tatlı değilim. İnatçıyım ve hala bir çocuk gibi düşünüyorum, bu yüzden küçük kardeş kategorisindeyim, ama belli belirsiz bir karizmam da var. Bu yüzden ortadayım *~*

JUN: Benim tam ortada olmamın nedeni A.C.E’in merkezi olmam *güler*. Durum şu ki; benden büyük üyeler olduğu için küçük kardeş durumunda olduğum anlar var, ama yine de benden küçük üyelerimiz de var. Bu zor bir durum...

Bütün üyeler: Bunu anlayabiliyoruz!

JUN: Karizmatik olmaya çalıştığımda üyeler bana sataşmak için “Fazla ciddisin” diyorlar, bu yüzden de hiçbir şey yapamıyorum.

BK: Tablonun ortasında tıpkı bir uydu gibi dönüp duruyor (Her özelliği taşıyabiliyor) *güler*.

DH: Dileğimi de dahil ederek kendimi buraya yerleştiriyorum. Sevimli olmak istiyorum...

BK: Donghun sevimli yanını biz uslu çocuklar olduğumuzda gösteriyor, karizmatik yanını da hata yaptığımızda... *güler*


ACE TURKEY EKİBİ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

CHOICE SOHBET HATTI